Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Haha misschien zie ik dan niet wat jullie zien. :stuck_out_tongue_winking_eye: wat ik wel zie is dat kimberley erg haar best doet om iets meer op haar te gaan lijken. Best wel gestoord imo. Zo iemands leven inpikken en dan helemaal het leven van je vriendin. Leuke vriendin zeg. :face_vomiting:

9 likes

Ze zijn nooit vriendinnen geweest probeert Kimberly te beweren.

1 like

Eerst stond hun insta vol fotos samen met elkaar :joy:

4 likes

Anna heeft trouwens wel geld voor lipfillers, dat is 1 ding dat zeker is. En jammer dat het zo opvallend is.

Ik ga ook altijd weekendjes weg met mensen met wie ik niet bevriend ben.

Add

24 likes

Hahaha ja bizar toch

Ik ken deze mensen niet, maar wat een verhaal. Ik zou er ontzettend op afknappen als een man zo om zou gaan met de kinderen die hij al heeft. Echt een red flag. If they can do it with you they can do it to you.

37 likes

Hmm, slordig… De journalist heeft Eva wel een langere tijd gevolgd blijkt uit het artikel, maar dan zou het logischer zijn als die 34 na de 35 werd genoemd. Vind het verder wel een goed geschreven artikel!

Wat vinden jullie van deze foto? Poseren bij een grafsteen?

Raar.

1 like

Vind veel van haar fotos raar en erg op aandacht belust.

1 like

Ja Kimberly heeft Anna letterlijk GeSingleWhiteFemaled. Letterlijk haar plaats ingenomen, zich exact zo beginnen te kleden en profileren.

Echt creepy af

19 likes

Ik vind dit verhaal altijd zoooo vreemd/ sneu/triest/bizar hè. Vooral die Kimberley die beweerde nooit vriendinnen te zijn geweest. Hoe kún je zoiets volhouden, je verwijderde insta foto’s zijn gewoon nog terug te vinden.

En dan die vent, wat een kwal. En dat je dan als nieuwe vrouw dus niet afknapt op hoe iemand met de moeder van zijn kinderen omgaat. Echt een raar stel hoor.

Ik vind Annaliss vooral heel sneu, ja oké misschien had ze beter zus of zo kunnen doen, maar dat is wel makkelijk praten vind ik. Als je denkt super gelukkig te zijn samen, je hebt drie kids, bent thuisblijf moeder en je man doet kennelijk goede zaken, dan kan ik me voorstellen dat je gewoon vasthoudt aan wat je hebt.

Wel vind ik het heel raar om dan na die scheiding vast te houden aan je influencer leven als je daar niet van rond kan komen? Gelukkig heeft ze inmiddels iets anders.

Wat een kut geschreven artikel trouwens, kwam er amper doorheen.

Edit: over welke tijd gaat dit eigenlijk? Want in juli ging ze met drie kids wel gewoon naar Ibiza :joy:?

11 likes

Jouw avatar ik hou ervan
giphy%20(1)

3 likes

Ik ben sowieso nooit echt fan geweest van Sarah maar come on ik heb echt het idee dat ze deze zwangerschapsperiode zo aan het uitmelken is. Elke thumbnail of titel gaat er wel over. Sorry voor mijn rant. Valt me gewoon op.

5 likes

Hahaha ja ik vond mezelf ook al zuur dat ik me kapot ergerde dat ze iedere keer haar “buikje” gaat laten zien. Nja ze is gewoon heel blij met haar zwangerschap

7 likes

Is dat niet ook zo’n barterdeal zoals in dat artikel beschreven? Dat vond ik nog het meest bizarre, wel tijd en energie steken in barterdeals om je yogalesjes te kunnen blijven volgen, maar niet extra willen werken om je kinderen eten te kunnen geven. Hoe fout liggen je prioriteiten dan?

Natuurlijk is die vent overigens ook een enorme lul dat hij geen alimentatie wil betalen zolang ze geen eigen huis heeft (wat de fuck is de logica daarachter?).

10 likes

Ja vroeg ik me ook af, van die alimentatie: kan hij dat zomaar zelf beslissen?!

2 likes

Als ondernemer zijn er helaas veel manieren om onder de alimentatieplicht uit te komen door je geld ergens ‘slim’ te stallen.

6 likes

Beter dan deze foto van Bonnie, dit is helemaal een rare vorm van toerisme

1 like