Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Tuurlijk kunnen dingen je overkomen en dat is rot maar wat doe je er vervolgens mee?

Ze heeft een bijbaan aangenomen waarmee ze net genoeg verdient om eten voor haar kinderen te kunnen kopen, maar wil de rest van haar tijd blijven besteden aan het vloggen en aan Instagram. ‘Ik geloof gewoon echt dat ik daar op een gegeven moment mijn inkomen uit ga halen,’ zegt ze. ‘Daarom wil ik geen fulltimebaan. Dan heb ik nooit meer tijd om te filmen.’ Influencerschap is makkelijk te combineren met het moederschap, weet ze. ‘Je kan ’s avonds je vlog editen en je kinderen meenemen naar events.’ Maar met een fulltimebaan valt dat allemaal niet meer te combineren.

Dan denk ik; neem je verantwoordelijkheid. Regel die fulltime baan zodat je snel weer alles op orde hebt voor je kinderen. En maak dan een comeback als je dat zo nodig wilt. Waar zijn je prioriteiten? Dat vind ik dan echt geen gevalletje ‘makkelijk gezegd’.

33 likes

Maar het lijkt mij ook moeilijk om geen huis te hebben, een fulltime baan en drie kinderen. Denk dat ze met een influencer baan misschien minder verdient maar wel makkelijker voor haar kinderen kan zorgen. Als dit echt over Anna Liss gaat dan is Kimberley Klaver nog meer een bitch dan ik al verwacht had. En die ex van haar natuurlijk helemaal.

1 like

Nee ik doelde met ‘erg makkelijk om zo iemand te bashen’ ook voornamelijk (of eigenlijk uitsluitend) op mijn eigen scherpe zinnen erboven :smiley_cat:
Absoluut eens met opmerkingen over wereldvreemdheid en bizarre keuzes trws. Ik vind het ergens ook verwerpelijk dat vrouwen dat ellendige influencerschap zien als een welkome uitweg uit een ‘normaler’ bestaan en ‘gewoon werken’. Maar goed.

3 likes

Dit klinkt ook gewoon ontzettend naïef en een beetje verwend ofzo? In wat voor wereld leef je dat je inderdaad geen prioriteiten stelt en afwacht tot het influencerleven je tegemoet komt.
Eeuwenoude wijsheid van mijn moeder blijkt toch waar, zorg dat je niet afhankelijk bent van een man

2 likes

Ja wat een leeg leven heb je dan? Klinkt misschien lullig/hard, maar is er niets meer wat je de wereld zou kunnen bieden of waar je jezelf in zou willen ontwikkelen dan het showen van spullen en je leven

4 likes

Ja! Rijke vent of niet, wees nóóit zo financieel afhankelijk van hem dat je er niet vandoor kan als het moet of je op straat terecht komt als hij er vandoor gaat. Kan er echt niet bij dat mensen dat anno 2019 nog niet doorhebben.

27 likes

Omg die piercing is zo sexy bij Nick. Die boy is echt lekker aan het opdrogen

18 likes

Het is bizar om te zien hoe vaak dit nog speelt hoor! Ik heb van huis uit meegekregen dat ik mijn eigen broek moet ophouden en daar heb ik dan ook altijd voor geknokt. Ik ben minder gaan werken toen er kinderen kwamen, maar ik heb dit financieel wel ‘ingedekt’. Genoeg moeders om mij heen die helemaal niks geregeld hebben… Je hoopt voor altijd samen te blijven, maar je weet het gewoon niet. Ik weet in ieder geval wel dat ik, mocht ik weg willen (of als 'ie me eruit schopt), mezelf kan redden met drie kinderen.

11 likes

Bijna elk artikel over influencers is door haar geschreven. Ik vraag me altijd af of ze hier ook zit, want ik kan me niet voorstellen dat ze niet meeleest.

2 likes

Ik ben in mijn relatie degene met beter betaald werk en mijn vriend zal wss minder gaan werken als we kinderen krijgen maar ja ik moet zijn levensstijl dan natuurlijk wel op peil houden :tipping_hand_woman: Ik kan me ook niet met een onverzorgde vent vertonen in onze exclusieve kringen natuurlijk.

Haha nee je hebt groot gelijk! Regel die shit!!

3 likes

Als ik weer fulltime zou werken, verdien ik ook meer. Wij grappen vaak dat we niet uit elkaar kunnen want dan moet ik hem alimentatie betalen :joy:. Nee serieus, we zouden ons allebei redden. Niet de luxe van nu, maar wel basic en genoeg. Ik vind dat heel belangrijk, maar ws ook omdat ik het er van huis uit in gestampt heb gekregen

HAHA oh shit sneu voor haar hoor maar hier moet ik heel hard om lachen? Wat een slechte journalist ook dan :joy:

Oh nee ik vind hem juist vroeger veel knapper

1 like

Ben ik dan weer te achterdochtig als ik denk dat dit expres niet zo anoniem is geschreven. Met naam en toenaam zou teveel slachtoffer zijn maar op deze manier kan iedereen haar super makkelijk vinden en volgen.

15 likes

En er komt nog een boek aan… ik ben ook benieuwd of ze hier meeleest, zal me niks verbazen inderdaad.

2 likes

Jaa zo vaag. Ik denk dat het idd is zoals @Banananana schrijft. Ze wilt heus gevonden worden maar het er niet te dik op laten liggen.

Ik ken deze mensen niet, maar ligt het aan mij, of zien Anna Liss en Kimberley Klaver er praktisch precies hetzelfde uit!?! :flushed:

16 likes

Neee joh Kimberley Klaver is echt de tokkie versie van Anna Liss vind ik. Ik vind haar zo onwijs ordinair/niet chic overkomen, Anna vind ik dan, zelfs zonder geld, veel meer classy.

19 likes

Maar qua uiterlijk lijkt Anna Liss meer op Kimberley dan Kimberley’s eigen zussen.

3 likes

Het zijn andere settings en looks, maar ik zou het zo geloven als iemand me zou zeggen dat dit dezelfde persoon is, haha!

53 likes