Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Deze comment haha

70 likes

Hahahahaha ik ga stuk om ik smeer wat roomboter in mn haar en ben een Backstreet Boy :joy:

29 likes

Hahahahaha ja die zag ik ook super grappig, maar wat een afschuwelijk jurkje heeft ze aan en dan met die panty in die sandalen :woman_shrugging:t3:

11 likes

Ik vind het jurkje ook een gevalletje NMSMVPE, maar de avond zag er wel super gezellig uit!

2 likes

Omg, linkt NMSMVPE nou automatisch door naar ons eigen lexicon? Wat een leven.

43 likes

Jeej Boudewijn, vind hem zo leuk

1 like

Hij is gewoon wanhopig op zoek naar video-onderwerpen waarmee hij veel kijkers trekt, omdat hij ontevreden is over zijn views. Hij vergeet alleen dat het niet uitmaakt over welk onderwerp iemand video’s maakt als de hoofdpersoon in de video’s niet likeable wordt bevonden door een heel groot publiek. Ik denk dat hij heus nog wel wat kan groeien met zijn kanaal, maar hij heeft geen persoonlijkheid zoals Enzo Knol bijv.

5 likes

Hahaha hoe kan deze vrouw rond de 60 zijn

Ik denk dat het een trol account is, ze reageert ook best raar op Maschas insta

1 like

Oooh jammer, ik vond deze post wel leuk. Jammer dat ze raar reageert op Mascha’s insta.

Heeft ze sandalen aan? Oke. Nou ja, vast omdat ze lekker zitten dan ofzo :see_no_evil:

Sinds net op de site van Vrij Nederland. En hé, als dat Anna Liss niet is! Vanaf de eerste zin drong zich heel heur verschijning aan me op! (Onderaan het artikel: “Eva is op haar verzoek geanonimiseerd: haar naam en gegevens zijn bekend bij de redactie.”)

(ps nieuw hier, dus misschien doe ik wel iets fout)

Edit: oh kut, of hoort dit in het mommybloggerstopic? Zo ja, dan kan iemand het misschien verplaatsen?

10 likes

Eva (35). Twee regels verder: Eva (34). De journalistiek is ook niet meer wat het ooit geweest is hè. Of moet ik hier soms uit opmaken dat zich dit een jaar eerder afspeelde?

25 likes

Jeumig. Ik ben echt niet van pakken wat je pakken kan, maar drie kinderen krijgen met een aardig rijke vent en niks op papier zetten terwijl je zelf alleen maar medium succesvolle instamommy met een aardig dure levensstijl bent?

8 likes

Volgens mij is dit geschreven door een van die meiden van de Monica Geuze Fanpodcast.

1 like

Ja wow. Kijk, boeiend voor jezelf natuurlijk als je in je eentje bent. Maar als je drie kinderen hebt, regel je shit! Je hoort het wel vaker en ik snap niet hoe dat komt. Zit je dan op zo’n wolk dat je niet realistisch na kunt/wilt denken? Dat je echt denkt dat het jou niet gaat gebeuren? En als je vent moeilijk doet en niks wil regelen, rennen.

8 likes

Echt bizar. En kijk die vent is een lul hoor. Binnen een jaar een kind krijgen met een vriendin van je ex is gewoon misselijkmakend. Dan niet zorgen voor je ex en je drie kinderen terwijl je prima de middelen hebt (hij kan bijv zijn huis verkopen en kleiner gaan wonen, zodat zij ook een appartementje kan) is kotsen. Laten we daar duidelijk over zijn. Maar alsjeblieft als je de minder verdienende partner bent: zorg voor jezelf. Er is niks hebberigs aan zorgen dat je verder kan na een break-up. En inderdaad; als je vent dat niet wilt moet je weg zijn. Dat is al genoeg voorbode voor de toekomst.

26 likes

Helemaal eens. Nu lijkt het alsof ik de schuld bij haar leg wat niet mijn bedoeling is. Die vent is ook een droplul natuurlijk. Maar alsnog: regel je shit.

2 likes

Indeed. Ik heb destijds zo ongeveer al haar vlogs gezien, vanuit een mix van fascinatie, irritatie en verbijstering. Wellicht had ze vanuit een geprivilegieerde achtergrond oid geen idee van het normale leven en meende ze in een soort welverdiende droom te leven. De leegte spatte er overigens af, ook in het artikel. Vreselijk.
Los hiervan vind ik wat haar overkomen is allemaal erg sneu trouwens, en ik voeg deze disclaimer toe omdat het erg makkelijk is om zo iemand te bashen maar iedereen heeft z’n eigen achtergrond en levensdrama.

6 likes

Fascinerend

12 likes