Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Karbonkel is liefde.

Dit is echt wel het toppunt van de consumptiemaatschappij. je koopt schoenen van 5 pond en vind de kwaliteit tegenvallen en het bedrag niet waard. Koop gewoon niet van die goedkope shit. Wat doen die youtubers sowieso met al die goedkope schoenen? BuT Im HapPy tO hAVe ThEM. Ze toch dragen, weggeven, laten verstoffen in een kleedkamer of geven aan een tweedehands winkel.

8 likes

Ik kan me echt zo amuseren met die filmpjes dat ze zich laten opmaken / nagels laten zetten
bij een salon met de slechtste review.

3 likes

Ja en dan in de titel ā€œhE sTaBbEd mE wItH a KnIfEā€

En dan blijkt dat de nagelvijl tegen haar aan was gekomen enzo omg laf it

2 likes

Heb me helemaal kapot gelachen om deze aflevering. Wat een lieve vrouw haha. Ze doet ook zo leuk mee met die money gun. En dat ze op het einde iedereen 10x gaat kussen hahahahaha

Ik vind al die haat rondom haar ook wel heel naar moet ik zeggen hoor, maar ik krijg ook wel vaak een rare vibe van haar videoā€™s. Inderdaad ook dit voorbeeld van het hondje, maar nog wel meer dingen; niet helemaal oke. Ze had toch een tijd geleden ook een video voor een crowdfunding voor de moeder van Becky die geopereerd moest worden omdat ze ziek was? Correct me if Iā€™m wrong, maar om die video was ook heel veel te doen en die heeft ze er uiteindelijk ook afgehaald? Ken het hele verhaal niet, maar ik krijg altijd het gevoel dat er er iets niet klopt ofzo.

Sorry :pensive:

1 like

God ik vind deze twee zo grappig. Heb deze nog niet gezien, maar zit nu halverwege die video waarin ze de hele dag Nederlands spreekt tegen hem en ik heb al zoveel zitten lachen. Vind deel 2 tot nu toe nog leuker dan de eerste, ze gaan nu boodschappen doen voor oliebollen en die reactie van hem als hij door heeft wat ze gaan maken :joy:
Haar flauwe edits vind ik ook erg leuk trouwens haha.

5 likes

Hij wordt eindelijk exposed als pedo/groomer en abusive verleden tegenover zijn partners en nu heeft die wss een mental breakdown

6 likes

Zijn patreon is verwijderd, en dat was zijn enige manier van inkomsten omdat zijn YouTube al niet monetized was door al zijn rare videoā€™s.

1 like

Ik denk dat we allemaal wel in de vriendengroep van Bonnie willen zijn. Die huisfeestjes lijken me altijd zo lachen :smiley:

21 likes

Echt geweldig, heb zo hard moeten lachen! :joy:
Ik wil dat dit mijn avond wordt vanavond. :crazy_face:
(heb surpriseavond met vriendinnen en dan misschien nog de stad in)
Maar wij zijn helaas maar zelden zo lekker debiel tegenwoordig, living the grownup life. :sob:

2 likes

Hahaha just do it! Taylor Swift op en die grownup verdwijnt snel :see_no_evil:

Ik vind hem zooooo naar haha, dat ie dan heeel overdreven fake gaat janken en zogenaamd half zit te kotsen, doe ff normaal man.

Haha ik ga helemaal stuk hierom, love it

2 likes

Ja dat heb ik dus ook, haar leven is zo apart. Ze zegt ook dst ze heel erg veel van kopen houdt en dan moet ik ook altijd denken aan beautygloss in de tarzjee. Ik kijk alle videoā€™s van arl omdat het gewoon zo surreal is maar ik heb wel heel veel respect voor haar dat ze alles gewoon deelt en ook doorgaat ondanks de gigantische bult haat die ze krijgt.

1 like

Er is een man die al zijn exen en bekenden oid interviewt. Het is echt bizar.

Vooral alle filmpjes van haar vond ik vroeger heftig.
1 like

Chris Hansen had vroeger een programma op de Amerikaanse buis waarin hij pedos betrapte, dat doet hij nu blijkbaar nog op Youtube (wist ik niet)

2 likes

Dat verklaart een hoop. Ik las ook dat hij al deze interviews als bewijs wilt indienen. Hoop zo dat het hem lukt

Wat heeft Alwin opeens met voedselvideoā€™s? Grappig als hij 1x samen met iemand anders (Lisa :heart::heart:) gaat koken, maar verder is daar toch niets speciaals aan?

5 likes

Ja, dat ja! Die rituelen werden vaak een soort ā€˜verkleedfeestjesā€™

1 like