Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Neeee joh het is veel minder. Gemiddeld 1eu per 1k views. Dus dan verdient ze zo’n 2,50eu per vlog. En mas dus niet 15.000 maar 1.500eu.

Omg’en mag: ik heb net 2 truien van Monica’s Na-kd collectie besteld.

Beter gaat het dit keer wel goed, mijn vorige pakket is kwijt geraakt. Geef ze nog een kans, vooral omdat ik mijn gemiste korting nogmaals mocht toepassen. Ben benieuwd!

11 likes

De grijze en de zwart witte! Helemaal mijn ding en heb echt truien nodig.

Hahahhaha wtf

1 like

Ik ga misschien ook die zwart-witte kopen. Vond die zo leuk!

1 like

Hahahha ga wel stuk om zijn commentaar. Maar jeeeetje wat een cringe programma.
Ook echt weer zo kut dat ze het steeds hebben over zijn zus neuken?? Ik zou dat als zijn zus zijnde niet waarderen maar oke

1 like

Ja en over dat die ene gast dik is, zo flauw

Wtf wat een cringe programma :sweat_smile: Vind die Egbert wel vermakelijk. Kijk nu zijn filmpje over het boek van King Alert. Hij doet mij een beetje denken aan “Wouter” (zo heet ook zijn kanaal) die ik altijd volg tijdens de “Wie is de Mol” periode.

Ik heb al meerdere malen voor de videos van Sofie Senden (voor wie haar niet kent veganiste met een dierenopvang waar dieren komen die anders vaak een spuitje zouden krijgen) een ad gehad van een of ander Belgisch bedrijf met suggesties om konijn op een andere manier voor te schotelen, inc soort receptvideo. Ook bij n paar andere youtubers maar vind dit wel een gevalletje targeting gone wrong vanuit youtube… denk ook niet dat ze het zelf heel okee vindt als ze het weet.

Krijg je geen mogelijkheid om de reclame te beoordelen? Want dan zou je nog een duimpje naar beneden kunnen doen.

Nee geen recepten opgezocht en niet op de iPad in ieder geval, kijken we alleen youtube/netflix/videoland op en zeker geen recepten voor konijn.

Vind het vooral misplaatst dat die ads voor haar videos worden geplaatst. Heb idd wel vaker dat ads bij meerdere youtubers terugkomen, wat natuurlijk niet gek is vanuit de adverteerder: kracht van herhaling. Zou je als youtuber niet aan moeten kunnen geven waar je wel/geen ads voor wilt bij je video’s? Zoals de geen ads voor de vleesindustrie als je zelf veganist bent en dit icm je dierenopvang (inc dieren die je vd slacht hebt gered) de rode draad is door je video’s.

@Vaiana geen idee, zodra het kan klik ik altijd op overslaan. Zal er eens op letten!

1 like

16 likes

Ik besef me nu dat ik gedroomd heb dat iemand een King Alert topic had aangemaakt en ik daar super pissed off over was.

17 likes

Ik heb de vlog van Anne.merel van gisteren net bekeken en ze zegt zelf (zoals Spaarlamp al zei) dat ze ongeveer 25 euro per vlog verdient. Terwijl ze 2,5 tot 3k views heeft per video.

Love Egbert :heart:

Ik vind 25 euro per vlog echt heel weinig hoor, daarvoor zou ik niet de hele dag met een camera willen rondlopen, stuk privacy willen kwijtraken en editen.

5 likes

25 voor 2.500 views is juist in verhouding veel. Er zijn sommigen die maar 50 euro voor een filmpje met 1.000.000 views krijgen. Ze heeft kennelijk de juiste doelgroep te pakken.

2 likes

Oh dat geloof ik ook wel, doelde meer op dat ik het persoonlijk erg weinig vind voor wat je ervoor moet doen en moet inleveren. Wel knap dat het haar lukt om met weinig views zoveel binnen te halen.

1 like

Ah Emma Wagemans en d’r vriend zijn uit elkaar. Volgens mij woonden zij echt pas net samen en is zij ook wel een stuk die kant op verhuisd. Sneu!

2 likes

Helemaal mee eens! Vertel haar dat :wink: Ze blijft inderdaad een beetje hangen in vaste patronen van 10 jaar oud. Weinig innovatief. Maar toch blijf ik haar volgen want ik vind het juist leuk dat ze zo lekker veel sport. En dat haar dagen vrij gestructureerd zijn helpt mij ook om structuur aan te brengen in mijn leven. Routines implementeren enzo.

Ze is het denk ik niet gewend om veel dingen om handen te hebben. Dan voelt zo’n to do lijstje echt aan als ‘druk’. Ik herken dat ook. Heb ook zelf het gevoel dat ik teveel ga stressen als ik een enorme to do lijst heb met de meest simpele dingen. Daarom ben ik zelf blij met gewoon een baan omdat ik dan vastigheid heb. Ik zou niet 5 dagen per week mezelf willen voorzien van thuis werken. En dat alle “to do’s” ook normale dingen als huishouden en sporten zijn. Dan heb je het heel erg druk voor je gevoel.

Ja dat mis ik ook wel toch. Iets meer spannende dingen af en toe. Maar misschien vindt zij het wel heerlijk hoor. Dat ze letterlijk niks anders hoeft te doen dan dagelijks simpel te vlogen en haar weekblogs + hardloopblogs te schrijven en ze kan haar hypotheek betalen.