Voor de fans
Welke fans?
Dat bedoel ik haha
Oh wat gek, ze showde altijd zo erg hoe gek ze was op hem.
Super sneu voor haar, vriendschap met Alice deels verbroken door die verhuizing enzo.
Ah ik vind dit wel echt sneu. Ik had wel een beetje mijn twijfels bij die relatie maar ik vind het echt naar voor Emma. Die zit er al helemaal doorheen de laatste maanden.
Hoezo had je twijfels? Had altijd wel het idee dat ze elkaar echt leuk vonden. Maar zij was wel echt beetje down idd nadat ze waren verhuisd.
Ik vind het wel een beetje karma. Volgens mij heeft ze een van haar beste vriendinnen flink laten stikken voor deze jongen. Gun haar het verdriet niet natuurlijk, maar blijkt wel weer dat je je relatie niet voor alles moet laten gaan.
Zeker weer een designermerk
Nee ze komt eerder dom over dan voor de grap provocerend zoals Alice en zij regelmatig zijn
Haha lekkere dorpsmentaliteit. “jE mAg TeGeNwOoRdIg oOk NiKs MeEr ZeGgEn!!”
Ik ken alleen maar krakers met dreadlocks.
Hahaha weer een boom voor Nick. Ik zou ook echt geïrriteerd zijn en net zo lang vakjes openmaken tot er geen boom meer uitkomt.
Slavernij? Nee toch.
Dat was gisteren, dat onthoud ik echt niet.
Ik vind Sjang en Anouk echt Bonnies leukste vrienden
En Lisa <3
Ook echt leuk dat ze gezellig met zijn viertjes al een kerstdiner doen! Zou ook wel zulke vrienden willen haha
Ik vind hem zo zelfingenomen en zo passief agressief overkomen steeds en ik ben zó in de war want ik vind deze zelfingenomen versie van Alwin aantrekkelijker dan hoe hij hiervoor was. Maar ik vind Dé Alwin als persoon niet aantrekkelijk.
Ja vraag ik me ook af. Daelostylo (of zo iets, dat meisje dat foto´s maakt) had het ook en die heeft het ook verwijderd.