Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vind dat ze sowieso niet zoveel onderneemt en het wel vaak heeft over druk zijn, to do lijstjes en stress. Van de week postte ze op haar blog ook iets wat er nog allemaal ‘voor het einde van het jaar’ gedaan moest worden en daar zaten ook taken tussen als een datum prikken, een to do lijstje maken en ‘genieten’. Het jaar heeft nog bijna 3 weken?

Iedereen leeft z’n leven en ik denk dat ze het echt wel anders aan zou pakken als ze een andere levensstijl zou willen, maar soms heb ik het idee dat ze niet beseft dat het haar volgers minder aanspreekt als ze zich niet echt in haar levensstijl meer kunnen herkennen (Ik dus)? Maar vind het soms ook rot om te lezen dat ze veel last heeft van allerlei kwaaltjes en hormonen omdat dat haar werk (hardlopen?) zo beïnvloedt en moeilijk maakt. Maar kan niet ontkennen dat ik me af en toe afvraag in wat voor wereld zij leeft.

Groetjes een +10jaar a.nnem.erel volger

14 likes

Vind dit echt een super misplaatste spon van Jiami na de ophef over VGZ van afgelopen week aangezien ze zelf ook psychische klachten heeft gehad?

6 likes

Wauw haha :joy: Maar wel waarschijnlijk precies de reden dat vgz dit doet. Hoop dat iedereen opzegt daar :wave:

5 likes

Net als ‘‘oh mijn GOD’’ met een hele harde G

1 like

Ik vraag me eerlijk gezegd bij annemerel ook wel af of ze echt heel veel plezier heeft in haar werk. Het is echt al jaaaaaaren allemaal hetzelfde en ze probeert inderdaad nooit iets te vernieuwen. Dat moet toch echt super saai worden. Of ja, dat lijkt mij in ieder geval super saai. Ik volg haar ook al 10 jaar, maar eerst deed ze nog wel eens iets spontaans of had ze leuke projecten of challenges ofzo. Maar nu gaat echt alles alleen maar over Arthur of hardlopen. Maar ja, maakt verder ook niet uit haha want kijk dan maar gewoon niet meer. Maar vind het toch wel jammer want vond het altijd wel leuk dat ik iemand al zo lang volgde.

9 likes

Die patientenstop was toch al opgeheven? Of is er nog meer aan de hand?

Heeft iemand de vlog van Diana Leeflang al gekeken? Heb geen zin om te kijken maar wil wel weten waarom ze even afwezig was haha

Ze voelde zich na het stoppen van de kruidvat collectie mentaal niet zo goed en was verkouden. Geloof ik.

1 like

Ik heb een hele stomme ergernis bij Bonnie. Ik snap gewoon niet waarom ze weer een Lego kalender heeft gekocht als ze weer elke dag gaat zeuren over “hoeveel werk” het is om in elkaar te zetten. Het duurt echt maximaal 5 minuten per dag? Geef die kalender dan gewoon aan iemand die er wel lol van heeft.

33 likes

Haha, ik heb denk ik al zeker 2 jaar geen Bonnievlog meer aangezet maar het woord ‘gewéldig’ springt zo in haar stem mijn hoofd in

2 likes

Ik begrijp sowieso niet wat al die youtubers moeten met 5 adventkalenders, ik spoel die stukjes
altijd door. Oh weer een chocolaatje heuuj

16 likes

Ohh hier kan ik me echt over opwinden. Kwamen al negatieve reacties op, ze heeft het inmiddels verwijderd zie ik.

Wow, zou dat zomaar kunnen met een samenwerking? Het verwijderen? Lijkt me niet toch

1 like

Sarah nu wel. Sinds zij zwanger is krijgt ze heel veel abonnees erbij, echt bizar hoe populair familie/mommy vloggers zijn.

Ter vergelijking, Bonnie had +300 abonnees in de laatste 30 dagen en Sarah +4,300!

7 likes

Ander werk hebben ze over het algemeen niet hè?Tenminste. Niet dat ik weet.
Dan is €750 per maand geen riant inkomen.

Edit: beetje dom van mij. Er zijn vaak nog betaalde samenwerkingen natuurlijk!

Ik heb haar ook echt >10 jaar gevolgd en ik vond haar altijd heel leuk en relatable. Gewoon een meisje zoals ik op school zat en over haar leven schreef en later studeerde en een bijbaan had. Maar het is nu zoooo saai. Haar hele leven is hardlopen en Tuur. Terwijl ze hiervoor ook niet per se hele spectaculaire dingen deed maar zowel hardlopen als Tuur interesseren me geen jota.

Als zij zo gelukkig is met haar leven moet ze hier vooral mee doorgaan en ben ik blij voor d’r maar als kijker ben ik afgehaakt. Eens in de zoveel maanden kijk ik nog eens op d’r insta omdat ik toch wel nieuwsgierig ben hoe het gaat met iemand die ik zolang gevolgd heb maar ik hoef d’r echt niet meer elke dag op m’n timeline of d’r blog te checken, terwijl ik dat voorheen dagelijks deed.

23 likes

Niet zonder overleg in ieder geval, maar als reacties heel negatief zijn kan het ook zijn dat dat juist moet van de opdrachtgever. Die willen dat dan liever niet online hebben op die manier.
Geen idee of dat hier zo is trouwens.

1 like

Ja klopt, ik moet er zelf niet aan denken zo’n voorspelbaar (en degelijk) leven te leiden maar wie anders dan ik heeft daar een boodschap aan… niemand inderdaad.

Realiseer me soms dat ik haar blogs ook lees om me af en toe te ergeren. Heb een allergie voor mensen die hun relatie zo’n grote rol laten spelen in hun identiteit dus waarschijnlijk is het tijd om te ontvolgen voor mij!

2 likes

Dat hardlopen kon ik ook nog wel aan, maar dat ge-Tuur was voor mij de druppel waardoor ik echt heb ontvolgd. Heb zelf ook een lichte allergie voor mensen die in een relatie lijken samen te smelten met hun significant other.

4 likes

Ahhh Milan vertelde in de laatste vlog van Enzo dat hij verlaten is.

2 likes