Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ze had toch in dat programma van haar gezegd geen face filters meer te gaan gebruiken of wat :crazy_face:

Zat toevallig ook vandaag aan haar te denken. Maar dat staat er volgens mij best al een tijdje!

Edit, oh nee wacht, er stond eerst iets anders in haar bio. Jeetje, zij is echt al een tijd van de radar. Hopelijk gaat het goed met haar.

Ooooo, zó grappig! <3

Ja klopt er stond een tijdje geleden iets als; dankjewel voor jullie berichtjes, ik heb even mijn tijd nodig. Zoiets stond er.

Ik zat net ook nog even te kijken, maar haar laatste foto is van juni

Ik vond dit best een interessant gesprek om te horen! Het klinkt wel alsof Zoe flink moeite heeft gehad met dat Alfie dagelijks vlogde. Ik snap het ook wel. Ook in deze video komt hij (vind ik) niet per se heel invoelend over. Ook dat hij het kut vond dat zij in december aan Vlogmas deed omdat zij dan zijn views zou inpikken? Wtfff get a grip man. Dat is vanaf 25:05 ongeveer.

3 likes

Wel tof dat ze het er zo open over hebben!

2 likes

Ik ga soms zo goed op de reacties van Nick soms ‘‘9 euro schat, daar kan ik 3 avonden van eten’’ echt ik ging stuk hahahaha

14 likes

Hahaha ja dit vond ik ook zo leuk!

2 likes

Zat een oud filmpje van Kalvijn te kijken, opeens komt een wat jongere Guy voorbij haha, vanaf 9:44

1 like

Ik zat de vlog van Monica te kijken en het duurde echt ff voor ik door had dat dit geen vlek op mijn eigen scherm was, maar op haar dak. :joy:

10 likes

Van Bonnie, Sarah Rebecca en Lotte heeft Bonnie de minste abonnees, had ik echt niet verwacht

4 likes

Ik denk wel dat Bonnie de meest actieve volgers heeft

15 likes

Is ze het kortste Youtuber misschien?

1 like

Kijk ook vaker naar Bonnie. Maar misschien doordat de andere dames meer met beauty doen dat je abonnees sneller stijgen

1 like

Ze heeft over het algemeen wel de meeste views op haar video’s, dus het aantal abonnees zegt niet alles. Volgens mij groeien ze trouwens alle drie echt nauwelijks.

1 like

Lotte had ook zo’n periode dat ze echt onder elke video op youtube reageerde voor mijn gevoel. Zo ben ik toen ook bij haar terecht gekomen. Dan stond er bij bijna elke video die ik keek wel een comment van haar met “Leuk dat je naar XXX bent geweest, dat lijkt mij ook super leuk!” of iets dergelijks haha. Zou best kunnen dat die strategie gewerkt heeft en dat dat haar ook wat kijkers heeft opgeleverd toen.

1 like

Ik snap echt niet waarom Annemerel weer dagelijks is gaan vloggen. Haar vlogs zijn echt bijna iedere dag hetzelfde, zo saai. Ik zeg niet dat je speciaal allerlei activiteiten moet gaan ondernemen om de boel spannend te maken, maar ze doet echt nul moeite om variatie aan te brengen. Haar intro en outrotekst is altijd hetzelfde, de openingsscène (het ontbijt met praktisch altijd hetzelfde eten) is altijd hetzelfde, ze doet verder ook niks ‘leuks’ met filmen of bewerking (timelaps, sfeerbeelden, muziek). Ik snap niet echt wat je doel dan is met die vlogs. Vergeet ook heel vaak de vlog te sluiten. Snap niet echt wat je doel dan is met die vlogs.

13 likes

Ja en Lotte doet om de haverklap een give away van AL die troep die niet in haar kleine huis past

16 likes

Na het helemaal opruimen van haar huis, is Aimee niet gestopt met heel veel kopen. Ze haalt haar huis gewoon weer vol bij de kringloop.

8 likes