Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Wedden dat ze van meer dan de helft vergeten is dat ze het heeft gekocht tegen de tijd dat ze het uitpakt.

2 likes

Maar is een hele bijzondere taart met ingrediƫnten uit MURCA!!

Ja bizar? Die taart is nou ook niet echt bijzonder die ze wil maken maarjaā€¦ als ze het filmt is het natuurlijk wel weer leuke content voor haar 18+ doelgroep.

2 likes

Hee hier ben ik mee bezig haha, maar sowieso dat het dan niet betaald is want je krijgt ~exposure~

Maar ik vraag me af of er wel opleidingen hierin zijn, voor zover ik weet niet echt. Ik doe dit toevallig omdat mijn stage graag bezig wilde met instafilters

1 like

Ik zoek ook een intern die even mijn kamer komt ontdoen van stof.
Ik kan je helaas niet betalen maar je krijgt wel een chocoladeletter die nu helemaal wit is uitgeslagen. Hartstikke origineel en vintage Ć©n designer want van Verkade!

35 likes

Ik ben tempted

1 like
  1. Reiskosten worden ook niet vergoed.
  2. Als je tijdens je werk naar het toilet moet moet je 50 cent betalen (alleen contant en gepast betalen a.u.b. ik ben immers geen bank!) en dat op een bordje leggen.
  3. Dat zelfde bordje moet je aan de eind van de dag met de hand afwassen. Je denkt toch niet dat je de vaatwasser mag gebruiken. Je bent immers maar een intern dus blijf je intern van mijn vaatwasser af.
  4. Wij verstreken geen gratis koffie of thee omdat wij dat niet drinken, dus je hebt hooguit water te drinken. Maximaal 2 liter per dag, zoals het advies luidt van de gezondheidsraad, anders worden er ook extra kosten in rekening gebracht.
  5. Je moet overdag regelmatig pakjes aannemen van pakketbezorgers en zelf ook voor pakketbezorger spelen.
  6. De hele tijd staat keiharde muziek aan waar de Coolcat nog jaloers op zou zijn als die winkel nog bestond.
  7. Mijn twee harige assistanten willen constant aandacht.
32 likes

Je had me bij ā€œtwee harige assistentenā€

13 likes

Ik ga stuk om Nick ook weer, die kersthangers van 9 euro ā€œ9 euro schat?! Daar kan ik 3 dagen van etenā€

67 likes

Echt 10x liever dit dan koopzieke foefs hoor. Hij ziet er volgens mij zelf ook wel de humor van in.

Ik vind het wel knap trouwens 3 dagen eten voor 9 euro. Wil best tips van hem.

26 likes

Zeker weten! Omgerekend denk ik wel dat dat kan lukken hoor, groente rijst en vleesvervanger en dan iets waar je 3 dagen van kunt eten (curry) lukt mij ook wel.

2 likes

Genoeg inspiratie!

4 likes

Pls no :frown:

2 likes

Hahaha, lijkt me ook 3x niks hoor deze recepten. Kan wel lekkerdere dingen bedenken voor 3 euro.

serieus, zoveel nam ik nog niet eens mee op vakantie NAAR amerika

Whoah! Weā€™re going to America
Whoah! Back to the Walmart
Whoah! Weā€™re gonna spend some money
Whoah! Another unnecessary shopping spree

Far away from the dutch biggest town
And the rain
Itā€™s really very nice to be me
and hoard again

66 likes

Ik zat nog even te kijken op de Instagram van Sheling en zag dat ze haar bio heeft aangepast naar ā€˜Binnenkort een updateā€™. Geen idee wanneer ze dit geplaatst heeft, maar tijdje geleden stond dit er nog niet.

2 likes

Ik vind het bizar dat ik na al die foefige dingen dit als aanbeveling krijg.
van dit

naar dit

Maar schijnbaar is er ook een markt voor metal en middeleeuws buikdansen. :upside_down_face:

5 likes

AAAAAAAH ik huil.

Kent iemand dat rare youtube kanaal waar iemand bijv gaat ā€œkokenā€ en dan zie je bijv een rauwe kip en dan gooit ie (letterlijk) daar allemaal shit op. Of een make-up pop en dan gaat ie het echt verneuken. Sorry kan het niet uitleggen. Het is iig bedoeld als parodie en het is heel vreemd allemaal (maar ik vind het super grappig).

Edit: oh volgens mij is het how to basic

8 likes

Serena heeft wel goede tips! Dit pareltje bijvoorbeeld.

7 likes