Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik keek naar aanleiding van de video van Yvonne eens naar haar webshop, maar ze verkoopt dus blijkbaar sjaals met het Louis Vuitton logo, en zogenaamde ‘vintage’ shirts met het (oude?) Yves Saint Laurent logo. Dit mag toch helemaal niet? En heeft ze door zoiets niet al eerder problemen gekregen met Chanel? Heel erg vreemd.

Edit: Oja hier ging het laatst ook al over die armbandjes. Ik zie nu ook die armbandjes met J’adior etc. van Dior.

3 likes

Wat is haar webshop? Kan het niet vinden op Google, ik krijg twee websites maar geen 1 heeft een goed werkende webshop

Dit mag alleen als het merk toestemming geeft om het door te verkopen. Door haar verleden met Chanel denk ik wel dat ze dit nu gedaan heeft. Destijds had ze volgens mij nep Chanel producten ingekocht in China. Daar staat volgens mij weer een andere straf op dan merkproducten doorverkopen zonder toestemming van de producent.

Maar zijn het wel de ‘echte’ producten? Ik heb er niet veel verstand van, maar een sjaal van Louis Vuitton is toch veel duurder dan de 60 euro waar zij ze voor verkoopt? En de namen van de merken noemt ze ook nergens in de beschrijvingen en titels. Je ziet ze alleen op de producten.

De vorige keer vond iemand hier al de producten op Alie

Ik had haar website nog niet bekeken en inderdaad, het lijkt erop alsof ze weer meuk van Aliexpress verkoopt. Vreemd!?!

Ik bepaal niet wat er gezegd moet worden. Vind het alleen raar dat er zo schertsend word gedaan over een ogenschijnlijk serieuze situatie. Mocht Yvonne echt verslaafd zijn of mocht er psychisch iets niet lekker lopen, dan vind ik deze reacties in ieder geval niet sympathiek. :grimacing:

@pastelzwart

Dat mag je vinden hoor, ik ben het er alleen niet mee eens.

1 like

Ja dst vond ik ook, heb de video na een paar minuten weer afgezet omdat ik het echt niet leuk vond.

2 likes

Ik vind Nick van Bonnie echt zo leuk en grappig haha

7 likes

Ik heb door deze vlog gelijk een oude vlog van haar opgezocht waar ze ook in een kermisattractie gaat in Valencia en heb me toen echt rot gelachen

Ik weet niet hoe ik een YouTube link kan plakken lol maar hij heet HAAL ME ERUIT! Valencia #4

8 likes

Hahaha ik moet al lachen als ik die titel zie, weet precies welke je bedoelt.

3 likes

Ik vind Alwin een arrogante kwal sinds hij is afgevallen.

17 likes

Nouja eigenlijk vooral nadat Saske en hij geen stelletje meer zijn en hij heel erg hyperfocus aan zijn onzekerheid en angsten is gaan werken. Sindsdien is hij echt zo’n jongen waar ik irl het liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt zou blijven. :speak_no_evil: Heb soms ook het idee dat Bonnie enzo met hem omgaan omdat het leuk was toen Saske er nog bij was en ze hem niet zo maar willen laten vallen, maar dat is enkel berust op fingerspitzengefühl natuurlijk.

16 likes

Ja vond ik ook! Ik keek per ongeluk ook een vlog, want ik dacht dat het de bijstand challenge zou zijn (het was dus een vlog waar hij het 1 seconde had over dat die challenge nog zou komen :roll_eyes:). Daarin zei hij ook Lisa kan echt niet koken en ik kan wel koken. Nou lekker aardig ook weer

2 likes

Bonnie en Nick die het Harry Potter-deuntje zingen terwijl ze met HP Lego spelen. Fantastisch, ik houd van hun kneuterigheid.

39 likes

Jaa kwam ook om dit te zeggen. Vind die bijstand challenges wel interessant maar hij heeft lekker gescoord met deze clickbait titel.

Toch het filmpje op de achtergrond gekeken en vind het dan weer zo kut dat hij gaat klagen over dat een auto hebben zo duur is. Wtf je hebt een gratis auto gekregen man doe even normaaaal welcome to the real world.

12 likes

Ja dat constante gezeik over de kosten van die auto komt me ook de neus uit. Doe die auto dan lekker weg, zeikstraal

4 likes

Haha ja echt joh. Wil niet kijken om te zeiken maar Alwin drukt echt op de verkeerde knoppen.

1 like