Haha liever ‘Case’ dan ‘Rape’
Ik dacht altijd dat ik Enzo heel leuk zou vinden om mee om te gaan, maar ik had hier sowieso echt iets gezegd. Haha doe ff normaal man met je ‘niet aan de knopjes zitten, nee serieus, heel veel knopjes hier maar daar hoef je niet aan te komen”. En ook heel serieus wachten tot zij heel braaf oke sorry zegt. Rustig aan joh haha.
Is een sociaal experiment zeker
Wat ik me wel helemaal kan voorstellen is dat ze eerst gewoon willen kijken of het “werkt”. Snap dat je na al die break-up video’s en posts geen zin hebt om nog eens door zo’n hel te gaan met media en alles wat erop je afkomt… Ik vind ze iig een leuke match!
Die hebben wat of er bloeit in ieder geval iets. Dat gelach om niet grappige dingen maakt het zo obvious. Zij zijn echt niet gewoon vrienden, er hangt zo’n ongemakkelijke ‘voorzichtige’ sfeer.
Ah ik erger me aan haar, zo’n simpel type, half ongeinteresseerd
Wisten jullie dat er in Nederland Kamervragen zijn gesteld over de inzet van (jonge) kinderen voor reclame op youtube etc? Zie hier de vragen en de antwoorden daarop van de minister: https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/kamerstukken/2019/12/05/antwoorden-kamervragen-jonge-kinderen-en-reclame/antwoorden-kamervragen-jonge-kinderen-en-reclame.pdf
geen oog dicht van de pep zeker
edit : die meid is echt niet goed hoor, ik denk dat ze serieus hulp moet gaan zoeken.
Nou echt hahaha
Wat is dit? Ze kletst echt over van alles en nog wat en het is zo vaag en nietszeggend. En dat gepulk ook de hele tijd. Ik weet niet hoor, volgens mij gaat het niet goed.
Aah, daar bestel ik toch al het vaakste (de ongezonde shit). Dan hoef ik bestellen gelukkig niet helemaal uit mijn leven te elimineren
Nu nog zien of er wat mee wordt gedaan.
Vind het echt heel naar om te lezen hoe er wordt gereageerd op iemand (waarvan jullie denken) dat het niet helemaal goed gaat. Echt heel sympathiek!
ik weet dat het al vaker gezegd is, maar mascha in de amerikaanse supermarkt maakt me zo anxious. zo gehaast en schreeuwerig, ‘oh kijk dit, oooohh deze, oh wow kijk dit, kijk wat ze hier hebben. omg’. ik snap echt niet dat er mensen zijn wiens favo video dit soort vids zijn
AHHHH
Idd! En dan beeld dat AL-TIJD schokkend is en je enorm misselijk van wordt. Hoezo kan zij nog steeds niet normaal iets filmen?
Oplossing is de vlogs alleen luisteren, niet kijken. Dan voelt het wel alsof je langzaam je geestelijke gezondheid verliest, want het is net alsof je luistert naar een 5 jarige die voor het eerst alleen op straat mag.
Ik moest aan dit topic denken toen ik gisteren in de Action stond voor kerstverlichting, en er een groepje meisjes van 15? naast me stond. De manier waarop ze aan het praten waren, veel Engelse woorden tussendoor en bepaalde intonatie, de gretigheid waarmee ze de spullen aan het doorzoeken en vastpakken waren, helemaal high van de opties, het deed me ZO ONTZETTEND aan een Mascha video of andere haul-video denken. Het was voor het eerst dat ik in het wild zag wat een invloed die influencers echt lijken te hebben op tieners. Jakkes.
Echt hoor. ‘Ohhhh Kaas!!’ dat hebben we natuurlijk niet in Nederland
Heb je het over mij? Ik haakte in op de opmerking over pep in combinatie met de titel met haar filmpje. De alinea eronder is serieus bedoelt en heb ik ook pas geschreven toen ik het filmpje heb bekeken. Ik denk inderdaad dat het niet zo goed met haar gaat, gezien ze zich zo anders gedraagt dan normaal. Wat er precies aan de hand is weet ik niet.
ik vind dat wel een beetje meevallen. Naar mijn idee gebruikt ze echt drugs en gaat het echt niet goed met haar, dat is gewoon een soort constatering. Dat ze hulp moet zoeken ook. Ik moet ook eerlijk gezegd wel een beetje lachen om haar filmpjes, ze spreekt zo spottend over vanalles terwijl ik echt denk ; meid, doe eens rustig.
Ik denk ook niet dat zij er iets mee zou doen als iemand zou vragen of het wel echt goed met haar gaat, zo komt ze niet echt over in deze filmpjes iig.
Wat moeten we er volgens jou dan wel over zeggen of beter gezegd, wat juist niet?
en natuurlijk Zwaantje. :’)