Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vond deze video ook echt niet leuk. Vond hem heel irritant ‘grappig’ doen de hele tijd.

4 likes

Haha ja dat vond ik ook echt leuk!

1 like

Misschien heb je inderdaad wel gelijk over Bonnie. Maar vraag me nu ook af. Je hoort Bonnie nog wel eens over Alwin. Maar nooit meer over saske? Of mis ik juist die vlogs? :joy:

Het zal me niks verbazen wanneer Saske niet meer in beeld wil komen.

3 likes

@Toeptoep

Geloof inderdaad dat Saske liever niet meer in beeld komt. Tijdje terug gingen Bonnie en Saske wel nog samen burgers eten!

1 like

Echt hardop gelachen om Nick vandaag met zn puzzel

5 likes

Ik heb een paar dagen terug het kanaal van LoeyLane ontdekt en het is echt geweldig, had dit echt veel eerder willen ontdekken maar heb genoeg kunnen bingen hahaha

1 like

Vind het zo leuk hoe kneuterig Bonnie kan zijn. Misschien moet ik even naar het biecht topic maar ben jaloers op hoe zij zo de hele dag de was kan doen met verschillende hoopjes, en het zo filmt zonder te denken “is dit YouTube waardig”. Haat aan mijn studentenflat waar ik geen eigen wasmachine heb want ik wil dit ook haha.

20 likes

Haha Jessie heeft het oompa loompa liedje onder dr video als ze foundation op doet :joy:

33 likes

Waaaauuuuw dan heb je echt lekker veel zelfspot :heart:

3 likes

Ik vind Bonnie ook superleuk maar ik trek die muziekjes steeds zo slecht

1 like

Ah dan heb ik dat gemist dus. Snap Saske wel, dat ze niet meer in beeld wil. Fijn dat er nog gewoon contact is!

Ik kwam gisteren dit kanaal tegen en ik vind het helemaal geweldig! Die edits en de humor! Heb gelijk alle video’s bekeken en lang geleden dat ik zo moest lachen om YouTube.
Weet niet of het al eerder gedeeld is… sorry als dat al wel zo was…

49 likes

Hahahahahahaahahahahahhaahahahahahah dat milliliter stukje

18 likes

Hahah KONT dutch master

6 likes

Heeft iemand wel eens sieraden van MeauxMeaux besteld van Monica? Ik wil weten of het van die goedkope verkleur-sieraden zijn of echt wel kwaliteit :stuck_out_tongue:

Ah zo leuk om te zien dat Monica en Lars gewoon nog samen Sinterklaas vieren met Zara-lizzy. Ben sowieso altijd blij al ZL in de vlog zit, zo schattig.

11 likes

Ja deze kwam ik een tijd terug ook tegen! Ze zijn zooo grappig.

1 like

Jezus ik lig nu echt te hinniken in bed om die outtakes van de supermarkt van dit filmpje

1 like

Die broek was zo lelijk, ik zei dat hij niet goed paste en heb hem nooit 1 dag gedragen :joy: