Het schijnt dat ze al weken eerder (voor haar eerste keer in de vlog) vaak met hem mee op stap was en dan voor Enzo filmde. En laatst maakte ze een opmerking over de Jeep alsof ze die auto ook nog heeft meegemaakt. Dat is inmiddels al iets van een half jaar terug? Dus het zou heel goed kunnen dat die twee elkaar al zo lang kennen. Ik vind wel echt dat ze echt van die dingen ondernemen, ook met bevriende stellen, die je alleen doet als je een relatie hebt ofzo. Kweenie. Maar dan nog, 6 maanden is redelijk pril dus waarschijnlijk is het bewust.
Jammer dat haar insta privé is, maar daar staat dat ze communicatie studeert dus misschien loopt ze wel stage bij hem? Maarja waarom zouden ze dat dan niet gewoon zeggen ipv dit gespeculeer.
Hmm ja inderdaad, als ze stage liep hadden ze dat echt wel kunnen zeggen. Of ze genieten van de speculaties dat kan ook.
De zoon van Gers Pardoel heet Goud.
Ook zo een gevalletje: waarom?
Doet me teveel denken aan de Toybox Killer
Ik zal wel totaal onder een steen leven maar wat is er mis met ubereats?
*Ik vind Rijk trouwens wel een normale naam en Ammadeus ook echt schattig maar bij de rest was ik echt verbaasd.
Vooral Reep? Stel dat je je moet voorstellen in het buitenland?
Ontsloeg al zijn medewerkers uit dienst en nam ze weer aan als âondernemersâ. Wat nogal aso is, want ze doen risicovol werk maar zijn zo niet verzekerd (een flinke smak met een elektrische fiets is snel gemaakt), krijgen geen doorbetaling bij ziekte en bouwen geen pensioen op. Krijgen overigens ook niet betaald als ze niet bezorgen en concurreren daardoor met elkaar (wie kan het snelste aannemen etc). Daarnaast ben je geen ondernemer als je maar Ă©Ă©n werkgever hebt. Gewoon een excuus om nog minder aan werknemers kwijt te zijn.
Ohh dat heb ik wel gehoord. Ik dacht alleen dat dat om Deliveroo ging.
Echt zoân schofterige constructie die waarschijnlijk door een grofbetaalde arbeidsrechtadvocaat is bedacht.
Thanks voor het uitleggen!
Dat is wel mân lievelingsnummer van Falco. Misschien ook van de ouders.
Deliveroo is hetzelfde verhaal idd!
Jeetje echt? Ik bestel best vaak (ubereats, deliveroo, thuisbezorgd) ooh vind ik echt erg.
???
Bij thuisbezorgd zijn de bezorgers wel in dienst van het restaurant zelf.
Bij deze videoâs heb ik het idee dat die camera het enige is waar ze de hele dag tegen praat, dat ze heel eenzaam is en niemand kan vertellen wat haar bezig houdt. Zo warrig allemaal en de manier hoe ze praat.
Ohh dat is pas juice
Hij kent haar al van vroeger, ze hebben meen ik op dezelfde school gezeten dat Enzo zei. Ben wel benieuwd waar dit op uitloopt, want ze is er altijd haha. Een tijdje terug zei Enzo dat ze dan naar huis was gegaan, terwijl ze die ochtend weer in de vlog was. Kan me niet voorstellen dat ze heen en weer blijft rijden haha.
Ik ken iemand die mosje heetâŠ
Ik zie het ook wel ja, aan van die kleine dingen onderling. Enzo kan heel kattig en pesterig op reageren, hoe hij niet naar anderen doet en hoe je een beetje je partner plaagt normaal gesproken.
En toen myron met dat trampoline springen haar voet bezeerde viel het me ook op. Enzo had zân hand troostend om haar hoofd liggen en zij legde toen haar hoofd tegen zân borst aan. Zo zou ik niet snel als vrienden tegen elkaar doen.
Wat mij betreft is het wel duidelijk haha
Ik heb de vlog terug gekeken en ik denk inderdaad dat zij daarbij was! Heel overduidelijk vind ik het niet, kan ook niet echt een beeld pakken waar je haar duidelijk herkent. Maar er zijn wel 2/3 shots waar je iemand met blond haar en echt Myronâs postuur ver op de achtergrond kan zien. Ook het feit dat hij samen met iemand daarheen is gegaan en dat zij af en toe voor hem filmt.
Dat hele schaatsprogramma was wel een uitstekende gelegenheid om haar eindelijk met een excuus in beeld te brengen.
Ja dit ook inderdaad! Zo lief was dat! Alleen lijkt het me zo irritant dat je zo erg moet opletten hoe je je gedraagt op de vlog. Misschien zijn ze wel helemaal niet klef of knuffelig hoor maar als ik haar was en verliefd was op Enzo dan zou ik daar echt moeite mee hebben. Dat ik me onwijs moet inhouden op camera maar ook irl want stel je voor dat fans ons hand in hand zouden zien lopen, knuffelen, of zoenen. Is toch geen leven?