Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Same. Blijkbaar zijn er ouders die dat kosten wat het kost willen voorkomen… :joy:

1 like

Ik had een Wiet en een Wiel in Mn klas op een van Mn middelbare scholen.

Kakkers hebben ook echt namen waarvan je alleen maar ??? denkt.

13 likes

Echt de ultimate power move, dat je weet dat je kinderen zo weinig weerstand in hun leven gaan krijgen dat je er een totaal idiote naam tegenaan kunt gooien en andere mensen dat maar hebben te pikken.

Edit: ik ken er ook een uit zo’n patriciërsfamilie die Reep heet.

36 likes

@Alpacamybags Hahaha wow idd het lijkt idd wel mijn afgelopen weekend :joy: haha

@SimpleThings …Maybe… :eyes: haha

1 like

Mijn moeder heeft het wel eens over het kleinkind van een vriendin dat Zilver heet. Altijd met de punchline: Zielig toch? Van jongs af aan op de tweede plek!

Elke keer weer die grap.

71 likes

Ja officieel waren het Wielhelm en Louis, maar Wiel en Wiet waren de roepnamen

2 likes

Ik “ken” twee kinderen met de namen Cash en Jonge…

7 likes

Wiel is een normale naam in mijn omgeving haha

1 like

Maar als het een witte duif is dan zou het nog kunnen.

1 like

Ik heb een leerling die Aqua heet en eentje die Ammadeus heet

23 likes

Aqua is wel een goeie band tho.
Toybox vind ik ook wel een goeie naam

22 likes

Maar ABBA klinkt als een baby die praat.

Cash me outside how 'bout that

3 likes

Hahaha dit topic laat maar weer zien dat dergelijke hippe ouders of 1) random voor een compinistennaam gaan 2) lukraak een griekse mytholgie googlen en daar een naam uit pikken 3) in de tuin gaan staan en kijken welk voorwerp of dier ze als eerste tegen komen. Wij verwelkomen onze zoon egeltje/pissebed/mosje!!

17 likes

Bedankt voor de inspiratie, ik neem alle genoemde namen in optie :mag::nerd_face:

11 likes

Ik zat meer te denken aan ånnå of Bållentent of knäckebröd

10 likes

Ammadeus. Chique.

@Spaarlamp zou je in zo’n geval wegkomen met “Maar bij jou is het… anders” :joy:

Ik kijk sinds kort weer wel eens naar de vlogs van Enzo Knol, maar wie is Myron en waarom is ze elke dag in zijn vlogs te zien?

Zijn schaatstrainster toen hij meedeed aan dat schaatsprogramma maar er wordt ook gedacht dat ze een relatie hebben

3 likes

Lijkt me wel vermoeiend als je zo veel volgers hebt die daar allemaal over speculeren.

1 like