Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Hebben ze dit idee van @Otzi gejat?

14 likes

Schattig! Vind hen echt een leuk stel. En dat haar van Teske blijft zo mooi!

1 like

Of is @Otzi stiekem Teske? :scream:

3 likes

Ik klik door op profiel van een vriendin van Paulien Tilstra en haar kids heten Djoy en Lovée. What in the name of names?? :joy:

Also: de vloek is zich verder aan het verspreiden

11 likes

Sinds ik ooit Dapper & Maantje tegenkwam verbaast niet zoveel mij meer, qua namen. Of, dat is niet helemaal waar, soms val ik toch mijn van mijn stoel.

9 likes

Wat dachtt je van Mensje?

1 like

Die kinderen van Angela Schijf heten Bloem, Mensje en Zus. Zou oud-Nederlands zijn oid. Blijft bijzonder.:joy:

5 likes

Op mijn school zat iemand die Rijk heette haha, en een meisje heette Liefje

2 likes

Haha ja die vrouw heeft ook een eigen bedrijf toch? Volgens mij schrijf je het ook als Maentje ofz

Ik ken iemand die Duifje heet… koosnaam:Duif

4 likes

Klopt: dappermeantje heet het bedrijf.

1 like

Waarom doen mensen hun kind dit aan :anguished: Duiven zijn de ratten van de lucht verdomme.

23 likes

Ik vraag me met dit soort namen ook af wat je dan als ouder voor je ziet. Dit is schattig tot het kind vier is en naar school gaat. Over dertig jaar moeten Duifje en Lovée in elke mail hun naam corrigeren.

5 likes

Ik heb een hele simpele en redelijk veel voorkomende naam en zelfs die moet ik spellen.

Edit: en mails idd van klanten staat mijn naam ook vaak verkeerd.

2 likes

Zo heet broertje van Tim Hofman ook, geloof ik.

1 like

Ik zei dit eens tegen iemand en toen zei ze: ik heb een tattoo van een duif omdat dat voor mijn overleden vader is

Omfg op mezelf

48 likes

Ik snap die DJ nooit. Alsof ik iemand die Joy heet Yoy ga noemen. Niemand, behalve 80-jarigen, gaat jouw kind zo noemen.

1 like

Hahahah ik zei eens tegen een vriendin dat ik Luca echt een hondennaam vond, een vriendin van haar (die ik niet kende) stond er ook bij en zei “ik heet ook Luca…” :joy:

25 likes

Rijk de Gooijer was toch ook een Bn’er.
Ik vind het daardoor een hele normale naam.

3 likes

Het klinkt wel een beetje als Rik ofzo ja

Ik herinner me nu dat er ook een jongen Goud heette, ik zat echt op zo n Amsterdamse school waar de namen wat vreemd waren, inclusief de mijne

2 likes