Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ohh ja die bruine hoge? Echt de hel vond ik die

Ik geloof ook wel dat ze er niet zoveel over heeft nagedacht en geen kwade intenties heeft. Maar ik denk niet dat het er puur om de colorblock gaat want er zijn genoeg opties in dat soort kleuren zonder een logo (van een bedrijf dat elke vlogger kent).
Het gaat me er ook niet om dat iemand een bedrijf als DHL gratis promoot. Maar meer dat Teske er niet over hoéft na te denken omdat ze geld verdient met iets waar ze echt voor heeft kunnen kiezen en waar ze veel vrijheid in heeft. En dat vind ik een beetje schrijnend. Niet per sé fout van haar maar wel veelzeggend.

Edit: Beetje violenverhaal maar mijn vriend was daar dus een beetje ‘boos’ over omdat hij daar heeft gewerkt omdat hij werk nodig had en er niet veel opties waren. Hij werd verplicht zijn eigen auto te gebruiken wat dus betekende dat hij heel veel moest bukken en kruipen op een dag. En telkens opnieuw inladen omdat er niet veel inpast. Ook met haast omdat hij per pakketje betaald kreeg. Tijdens een werkdag kwam hij thuis met een hernia, meer dan een jaar thuis mee gezeten. Dat is natuurlijk ook deels pech maar ik geloof dat de meerderheid daar niet voor de lol werkt. Ook niet echt voor het geld maar meer om net rond te kunnen komen. Het is een baan zoals veel andere banen waarin je aan de onderkant van de samenleving blijft en niet iets om ironisch over te doen.

2 likes

Tsja dit zie je best vaak vind ik. Op dingen als dieren oid heel activistisch zijn maar wel lekker Ubereats bestellen of veel onzin online kopen oid. Niet dat je het pas goed doet als je alles ‘perfect’ doet hoor, maar het is wel een bepaald soort entitled/luxe wokeness die je veel tegenkomt.

10 likes

Ja zie ik ook

Oh jezus wat verschrikkelijk. :cry::rofl: Daar krijg je mij echt niet in.

2 likes

Ik ben er ook in geweest.
Vreselijk. Doodsangsten. Niemand kan dat oprecht leuk vinden. Ik voel nu alweer de paniek die ik voelde toen ik er in zat :joy:

5 likes

Ik kende altijd alleen de minizweefmolen van de kermis in mijn dorp:

En toen iemand een keer vroeg of ik meeging in de zweefmolen had ik dat dus in mijn hoofd toen ik ‘ja’ zei. Maar het was dus zo’n ding dat de lucht ingaat.
Het was zo eng! En ik had zulke zweethanden en kon me helemaal niet goed vasthouden en ik had echt het gevoel dat ik er zo uit kon glijden en hij ging zo hoog en het duurde zo lang en toen ging hij naar beneden en nĂłg een keer omhoog :flushed: Nooit meer!

15 likes

Haha sorry hoor maar ik zou ook zo reageren op gratis snackjes. Snacks are life.

3 likes

Voor de mensen die vergane glorie zijn: Ik heb nog wat Intertoys shirts voor de liefhebber liggen die te combineren zijn met plastic tasjes van de V&D. :joy:

36 likes

Ja! Gare pasvorm hadden die. En toen ik mijn maat vroeg zei mijn leidinggevende: ‘zo groot hebben we niet ik damesmaat’. Eeuwig trauma aan die plek.

3 likes

Ik paste dus vroeger die hemabroeken dus niet en toen mocht ik mijn eigen broek dragen en dat was een skinny jeans maar wel in dezelfde kleur blauw. En twee oude vrouwen van het type Bep daar over zeiken. Bep je hebt waarschijnlijk betere arbeidsvoorwaarden waar maak je je druk om. En gereformeerden mochten gewoon hun eigen spijkerrok aan tot hun enkels maar dat vond Bep wel weer oke.

Ik had net het nieuwe filmpje gekeken van Safiya en ik vond het filmpjes met al die oude trouwjurken wel het lange wachten waard.

3 likes

Aw Milan en Brigitte zijn uit elkaar. Vroeg me al af waar ze uithing.

Ja hij zei in de podcast dat hij de slechtste week van zijn leven had, toen ging ik al kijken op Instagram en zag ik dat zij nog steeds op vakantie was. Is dat dan tijdens de vakantie besproken? Lijkt me heftig.

1 like

Yessssss dit vind ik leuk

2 likes

Oh jezus dat is helemaal kut als dat zo is.

Niet echt actueel maar ik zag laatst een interview met Tex Rijnders over chronische schaamte. En dat is echt net Claire Lucia. Haar dubbelganger maar dan +/ 30 jaar ouder. Op foto’s is het niet eens zo opvallend maar het was vooral op bewegend beeld dat ik echt dacht :no_mouth::no_mouth::no_mouth: ook door haar mimiek enzo (helaas kan ik dat fragment niet terugvinden)

Foto's

image

image

69 likes

Oh wow ja echt wel!

3 likes

Ik heb echt letterlijk 4 minuten van die ik ben een influencer-docu gekeken en afgezet. Trek die Juultje heel slecht! Heeft zij ook d’r lippen gedaan in de tussentijd?

1 like

Oh nee! Zo’n vermoeden had ik ook al sinds dat Milan weer vaker in Enzo’s vlog was, steeds zonder haar en er werd ook geen woord over haar gezegd. Jammer zeg! Ze was wel echt een lieve en normale meid.

Ik vind dit echt een super leuke vlog. Lijkt me zo leuk om zo je jubileum te vieren :relaxed: Lekker snacken en een beetje op een elektrische step rondrijden. Echt gezellig!

Oh en die Nike trui wil ik nu ook :no_mouth:

9 likes