Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik vind het echt een raar gezicht zo. Om als niet DHL medewerker zon shirt te dragen. En wat een prijs. Bizar!

4 likes

Een bekende werkt ook bij DHL en is nog wat jonger, dan is het wel echt heel goed betaald als bijbaan.

1 like

Waarom zou je ook je werkkleding naar de kringloop brengenā€¦?

7 likes

Ik vind het ergens ook wat spottend ofzo, bedrijfskleding dragen als fesjun

30 likes

Heb wel eens gezien in een video (vgm met Bonnie) dat ze zei dat ze het leuk vond om shirts te dragen uit de kringloop van scholen waar ze helemaal niet op heeft gezeten dus wellicht ook van bedrijven waar ze niet heeft gewerkt

1 like

T-shirts van scholen? Tjee wat een gekke kledingsmaak.

2 likes

Denk dat er bij Teske helemaal niet zoveel over nagedacht is eigenlijk, behalve dat het een beetje 80ā€™s - 90ā€™s color block shirts vibes heeft, zoiets. Hoe zou zij van de arbeidsvoorwaarden moeten weten? Of eerder: kun je het haar echt kwalijk nemen? Vraag me wel af of dat ze het nog steeds zou dragen als ze zou weten van de slechte arbeidsvoorwaarden. Zulke bedrijven verdienen niet zoveel gratis promo, maar ik denk dat veel ā€˜influencersā€™ nog steeds niet bewust zijn van wat ze uitdragen op het moment dat ze hun naam linken aan een ā€˜merkā€™. Mensen an sich zijn dat niet.

4 likes

Dat is fashion tegenwoordig
Zag laatst een meisje met een AH bodywarmer, dacht ook okeeee

2 likes

Echt als fashion? :joy:

1 like

Ja maar het is toch ook wel een beetje tone deaf. Gewoon weer zo typisch ~fashion~ dat overal wat vandaan jat onder het mom van lekker kek of ironisch. Want ja hihi, Teske werkt toch niet voor DHL man, daar heeft ze het veel te goed voor, daarom is het ā€˜grappigā€™ dat ze het draagt. Anders had ze ook een geel en rood shirt zonder logo kunnen dragen maar dat is niet lolz.

12 likes

Is wel heel erg 2016. Teske, ff wat beter je best doen hoor.

Vooral typisch Virgil Abloh. Ik HAAT Vetements.

5 likes

Jaaa want ze was gewoon aan het winkel en zag er verder ook heel ~edgy~ uit

Hier heb je wel een punt trouwens :cry:

5 likes

Ik vind het echt bewust onwetend gedrag om tegenwoordig niet te weten dat postbezorgers behoorlijk struggelen. Vooral als je a la Teske best bezig bent met de wereld en de diertjes etc.

5 likes

Ik zou het echt heel vreemd vinden als iemand mijn werkkleding (die ik vroeger had) zou dragen als fashion. Jeetje, wat haatte ik mijn Hema-broek, waarin ik voor ā‚¬3.- schappen moest vullen.

9 likes

Nooo die waren chill :scream:

Ik heb wel een mooi donkerblauw AH teamleider vest. Denk dat ik die ook buiten werk ga dragen :joy:

2 likes

Heb nog wel een shirt van de Zweed ergens liggen :sunglasses:

2 likes

Zo kan je het noemen, ja.

Kwam net toevallig dit filmpje tegen van een bezorger die blij was om snacks die een bewoner voor bezorgers buiten had neergezet.

Nou, als dit je al zo gelukkig maakt :sob:

Edit: ben ik de enige die bij alle instagramlinks een ā€˜broken imageā€™ ziet? Echt al een paar dagen.

1 like