Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Blijft het bij zulke types bizar vinden hoe bekend ze zijn geworden door met een bekende YouTuber te daten (Dee ook bv.). Anders had niemand waarschijnlijk van ze gehoord? Dat is toch echt heel raar als je erover nadenkt. Als je kijkt naar het luxe leven dat ze nu leiden.

6 likes

Ik heb 20 min gekeken maar vond het allesbehalve boeiend. Zoveelste ding over influencers die op een politiek correcte manier inclusief ‘het is soms lastig’ en ‘ik ben soms onzeker, zo zie ik er echt niet uit in het echt’ vertellen hoe het is om influencer te zijn. Dat wat ze ook al vertellen in een campagne, op hun eigen sociale media, in een interview etc. Boring. We weten het wel.

Wil gewoon weten hoeveel ze verdienen. Of iets anders interessants/juicy. Docu over de ruzie tussen Mascha en Cynthia, daar ben ik geïnteresseerd in.

34 likes

Godver wat slecht geschreven ook.

“Ze werden samen helemaal een hype toen het stel uit elkaar besloot te gaan.” wil dus zeggen
“Toen het stel uit elkaar besloot te gaan werden ze samen helemaal een hype.”

Slaat als een tang op een varken.

6 likes

Ja ik ben ook secret moe, maar ik vond Thomas wel verrassend leuk!

Haha heerlijk eerlijk dit:

Same girl, same. Dé vraagstukken die hier spelen, laten ze dat eens een keer als inspiratiebron nemen voor een docu.

6 likes

Ja ik heb ook een paar video’s van haar gekeken. Ze komt ook vaker voor in de video’s van Lotte, daar ken ik haar van. Best leuk, beetje in de dezelfde stijl als Lotte/Bonnie, etc.
Maar ze heeft echt amper views en abonnees, terwijl ik zag dat ze al heel lang vlogt, jeetje wat een volharding moet je dan hebben zeg.

1 like

Ik kwam vandaag in Vietnam de ouders van Bonnie tegen! En ze waren in het echt net zo leuk en nuchter als in de vlogs.

87 likes

Wat leuk! Je hebt ze dus even gesproken? :smiley:

Ach, las dat de vorige aflevering 150k kijkers trok en de 2e nog geen 100k, dus waarschijnlijk baalt ze daar van en moet ze via Instagram laten weten dat ze écht wel geeft om al het leed in de wereld en meteen even bevestiging zoeken dat ze heus wel relevant is. Nu kunnenkim feenstra, chantal en co reageren met :two_hearts::two_hearts: enzo

4 likes

Jaa even kort. Over hun reis, onze reis, het vloggen en de positieve sfeer in de comments bij Bonnie. Ook gezegd dat zij erg geliefd zijn hier :relaxed:

50 likes

Wat leuk! Lijken me ook echt hele leuke mensen en lieve ouders.

1 like

Oké, ik ga nu opbiechten dat ik vorige week naar de filmpremière van Gio ben geweest… Leuk om dat wereldje eens van dichtbij te zien. Allemaal kinderen (onder de 12 jaar) die handtekeningen wilde van kennelijk beroemde Youtubers. De enige aanwezige BN’ers die ik kende waren Frits Sissing en Giel Beelen :sweat_smile: voelde me zwaar bejaard daar (en intens slechte film trouwens)

23 likes

En Josh V? Of was dat een andere première, zag net haar vlog haha.

Hahaha ja die was er ook! Die herkende ik aan haar telefoonhoesje :joy:

7 likes

Eigenlijk zijn ze een soort van de voetbalvrouwen 2.0

2 likes

Had ze geen shirt aan waar haar eigen hoofd op stond?

1 like

In de vlog van Enzo komt er een jongen naar zijn huis met de Lamborghini van zijn vader, daar gaan ze in rijden en vervolgens krijgt die jongen een boete omdat hij 32km te hard rijdt. Hij is beginnend bestuurder en er gaat meteen een punt van zijn rijbewijs af, zegt ie ook echt met een lach op zijn gezicht. En vervolgens gaan ze gewoon weer racen. :roll_eyes:

1 like

Waarom zou je zo’n shirt dragen😂

45 likes

Omdat €324,- haha

Maar ik denk dat die van Teske gewoon echt een werkshirt is?

Hier werd mijn vriend de vorige keer zo boos om. Hij werkte uit noodzaak onder andere bij de DHL en dat was onder hele slechte voorwaarden. En dan gaat een vlogger met een riante levensstijl er fashion mee doen.

48 likes