Ik vind safiya zo leuk!
Hahahha congratulations for having me
Nouja, wij weten toch ook wel wie Youp van 't Hek en Freek de Jonge zijn?
Hoe krijg je het je vingers uit. Jouw prestatie linken aan alle ellende in de wereld. Inclusief verleidelijke foto. Zeg dan gewoon; ben weer verkozen, megavet.
Haar droom is diverse en brede content maken. Daarom begon ze naast het programma dat ze al maakt over toekomstige modellen, dat ondanks de aanpassingen nog steeds drijft aan het oppervlak, met een programma over de zoektocht naar schoonheid. Waarbij aflevering 1 een halfuur besteedt aan hoe knap Anna objectief gezien is. Ik heb de zin van het leven gevonden. Bedankt Anna.
She brings light to the world. Jezus who?
De nieuwe Rewind is er. Ik vind het een beetje jammer dat YouTube niet per land zulke lijstjes maakt. Dat ze dit filmpjes als algemeen filmpje gebruiken en dan voor elk land nog eentje. Niet dat Nederlandse YouTubers heel vernieuwend zijn, maar hier speelt toch ook wel wat?
Ohja, als je alleen naar de theatershows kijkt, is het wel logischer.
Hij heeft in 2011-2012 en in 2016-2017 nog in het theater gestaan dus dat is nog vrij recent. En ik ben zelf ‘Maar’ 4 jaar ouder dan juultje. Ook mijn nichtje van 17 kent hem of weet in ieder geval wie hij is.
Ik kreeg in ieder geval gisteren gewoon een beetje het gevoel alsof ze onder een steen leeft
Teeuwen tourt nog steeds? Recent in 2017 nog. Is ook op tv geweest (rtl gok ik). Niet dat ik vind dat dat basiskennis is voor een 20-jarige, maar ik denk wel dat het iets zegt als je in de entertainmentindustrie zit en geen bekende cabaretiers kan noemen.
Haha ja mist naar mijn mening niks als je Hans Teeuwen niet kent
Net de podcast van Monica en Thomas Berge geluisterd, vond hun echt een goeie klik hebben in dat gesprek! Luisterde lekker weg, leuke man wel zo.
Nah, Hans Teeuwen vind ik ook niet echt per se iemand die je zou moeten kennen. Waarom is dat gek? Is hij zo belangrijk? Zou eerder vreemd opkijken als ze een Mark Rutte ofzo niet zou kennen.
Nou niet dat je moet weten wat hij precies gedaan heeft maar ze had werkelijk geen idee. Maar het is ook niet dat hij zo gigantisch belangrijk is maar ik vond het gewoon apart
Hahahha wat een moment om ineens te denken ‘oja kut moet nog iets met zielige kindjes of honger in Afrika ofzo’.
Ik denk wel dat ze super zenuwachtig was, het is wel live televisie he en op social media heeft ze alles zelf in de hand.
Ik zag op Videoland ook een docu waar zij in zit. Samen met Kaj Gorgels ook. ‘Ik ben infuencer’ heet ‘ie, is dat wat?
Maar kijk ook welke bron dit is haha
Nee, heb het gisteren geprobeerd. Ben echt een super onkritische tv-kijker maar wat een gedrocht van een docu is dit. Het is echt gewoon een beetje vloggertje volgen. Maar je merkt ook daar aan alles dat zij echt niet de briljantste is.