Nee das waar inderdaad. Ik zie niet zo snel zulke merken samenwerken met ‘Nederlandse’ (tussen aanhalingstekens want ze doet t natuurlijk jn het Engels allemaal) influencers dus vind het wel tof.
Omg, heb ik me nou onbewust ook gewoon laten influencen? Ik had dinsdag echt een bluh-dag en zei 's avonds tegen mn man ‘ja en die roze wolk, die voel ik helemaal niet! Tuurlijk hou ik van K., maar het voelt zo gewoon. Niet constant dat megaverliefde ik ben zielsgelukkig gevoel.’ (Maar omg, toen we zondag bijna werden aangereden op een rotonde door een of andere pipo die haast had en haaientanden niet snapt heb ik een kwartier zitten janken, het scheelde echt een haar en ik zag in mn ooghoek die auto op haar plek inrijden).
Ik ben dus ook gewoon kei hard geinfluenced realiseer ik me nu. Thanks voor de eye-opener!
Laat Mas het maar niet zien.
Die maakt zeker een mukbang versie ervan.
In water kan ook legionella zitten!!! Sowieso moeten andere mensen zich gewoon niet bemoeien met je eten, zwanger of niet.
Ik vind de nieuwe video van Claire echt supercringy. Hoe ze zo dramatisch Amerikaans haar liefde voor NY uitspreekt. Niet mijn ding iig.
Vind Claire normaal echt een leuke mens. Maar deze video was ook niet helemaal mijn ding.
Sowieso dat deze persoon de Capi di tutti Capi van de moedermaffia is
Ik weet nog dat de Huismuts in haar kraamweek-vlog de hele tijd riep hoe intens gelukkig ze was en haar tranen waren alleen maar tranen van geluk. En hoe goed en perfect alles ging. Oja Willem bakte tussendoor ook nog even een taart want why not.
Ik, net bevallen:
Ik zie nu ook steeds pololoy die p’s zijn ook heel anders dan de hoofdletter!
Ik zag net Juultje Tieleman bij Beau… ik volg haar niet maar ze kwam erg leeghoofdig en oppervlakkig over. Elke zin sloot ze af met ‘snapje…’ En toen Beau vroeg hoe ze haar dag spendeerde vertelde ze iets over een persreisje, en dat het influencerleven haar soms zo zwaar valt.
Ze kwam uit Goeree-Overflakkee, waar niemand volgens haar weet wat er speelt in de wereld, (figuurlijk) maar nee meid, alsof jij wereldwijs bent. Ergerde me dood aan de inhoudsloosheid en oppervlakkigheid. Ik vraag me echt af wat ze zal gaan doen als ze ouder wordt…
Door jullie heb ik nu voor het eerst ooit iets van Bonnie gezien. Zie ik het nou goed dat hun bed breder is dan hun dekbed? Dat is toch bizar oncomfortabel?
Ik vond haar ook echt super dom overkomen. Kaj nam het nog even van haar over maar ze kwam echt totaal niet uit haar woorden, kon niks duidelijk uitleggen en leek Beau’s vragen ook niet te begrijpen
Exact! Ze kon inderdaad niet eens een goede zin formuleren.
Oh en ze zei ook nog “blijkbaar vinden mensen het leuk” ja meid als jij niet zo’n knap snoetje had gehad en niet het vriendinnetje van Gio was je hier nu niet
Ja dat zag ik ook inderdaad! Vond haar ook vrij leeg overkomen maar ze is nog jong geloof ik en misschien vond ze het wel beetje spannend om op tv te komen.
Juultje wist niet wie Hans Teeuwen was . Vond ik ook wel apart eerlijk gezegd
Nee hij doet niet veel meer op tv idd maar dan nog. Ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat je er nog nooit van gehoord hebt? Haha