Ja zoiets, maar om te zien wat het precies is moet je natuurlijk gelijk een account.
Hmmm, ja bij haar doelgroep past het misschien niet, maar ik vind het dan wel weer bij haar passen.
Dit is dan wel weer grappig verzonnen van de zusjes Verbon Nasi Goreng shirts.
Voor 28 euro no thank
En dan te bedenken dat nasi zo armoedig is
Och jezus! Jammer dat ze niet Cro-Mags stijl hebben gepakt, had Harley weer iets te zeiken.
Beter goed gejat dan slecht bedacht inderdaad
Ik denk dat er op âmijn seks is niet stuk, mijn seks is gewoon mijn seksâ na nog geen conclusie is. Dat het een lang proces is van (h)erkenning tot aan wat werkt voor jou (en de ander) binnen de relatie waardoor deze stand kan blijven houden. Trouwens wat is Lize ongelooflijk mooi. Echt prachtig.
Dit is gewoon een kopie van trasher
Is Queen of Jetlags nou echt aan het doen alsof ze pannenkoeken aan het bakken is maar er liggen gewoon van die kant-en-klare pannenkoeken in de pan?!?
Ik las thee met nasismaakâŠ
Ach, ze doet ook altijd alsof ze 20 pizzaâs eet dus zo raar is dit niet meer
Jezus wat is die Huismuts doodvermoeiend met dâr interieurdingen. Elk kleurstaaltje moet zo BLOEDserieus besproken worden. En dan de hele tijd dat âben serieus nog nooit ZO geĂŻnspireerd geweestâ.
Ik heb serieus na mân bevalling getwijfeld of ik wel normaal was omdat ik niet over mijn baby dacht in termen van: wat een droom die uitkomt, ik ben zo ZIELSgelukkig, dat dit ons gegund is!!1
Tot mijn vriend zei dat echt alleen vloggers zo met hun gevoel dwepen en dat dit niet dingen zijn die normale mensen de hele dag denken en delen. Echt erg, zoals je beĂŻnvloed kan worden door die gekkies.
Hahaha ja echt he, je zou denken dat ze die fucking meubels zelf maakt.
Hahahha ja verschikkelijk
Ik vind het wel vet dat ze een samenwerking heeft met dsquared2, toch wel een groot merk
âIk heb net met mijn tanden deze houten olifant uitgesnedenâ
Is toch niet zo bijzonder meer voor haar? Ze heeft echt vaak samenwerkingen met grote merken.
Jezus, ik kijk die vlog van Mascha over Black friday shoppen. Ik vind het echt niet normaal. Zij koopt puur om het kopenâŠ
Nee ze heeft het ECHT nodig! Luister je wel naar al haar uitleg?