Ik snap wat je bedoelt maar ik vond het al heel persoonlijk en misschien dat het met conclusie te persoonlijk zou worden? Voor Lize bedoel ik dan, er zit voor haar wellicht een limiet aan wat ze wil delen.
Ja dat zou kunnen. Ik vond het in ieder geval heel mooi gemaakt en ook mooi gefilmd.
Ik vond die opmerking die daarna kwam āLekker jettenā nog leuker! Haha
Wow ik las dit en dacht wat heeft Rob Jetten hiermee te maken. Duurde even voor ik begreep dat het jetten op zān Engels moest zijn hahah
Haha goed!! Misschien moeten we als forum boulevard of shownieuws eās tippen dat een van zijn exen een zeer expliciet boek over haar seksleven met maxim heeft geschreven. Denk niet dat ie daar heel blij mee zou zijn
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vond het ook wel mooi dat het niet echt een conclusie had. Ik denk dat het daarvoor te complex is. Voor mezelf haalde ik eruit dat Lize nu gaat werken aan haar beeld van wat seks is. Ik vond de metafoor/beeldspraak van in het zwembad springen erg mooi. Je hoeft niet perse vanaf de hoge duikplank in het zwembad te komen, via het trapje gaan is ook prima.
Ik denk dat het hem niet boeit en dat hij daarnaast waarschijnlijk wel weet dat hij genoemd wordt. Zij heeft die relatie met hem toch al in allerlei videos uitgemolken
Vind beide personen trouwens totaal niet interessant en hun seksleven al helemaal niet
Ik zie die opmerkingen van maxim nietā¦
Ja ok, het zal hem idd niet boeien. Maar ik volg sofie al heel lang en ze heeft juist niet meer gefilmd vanaf het moment dat het boek begon en nooit echt over maxim gesproken in haar filmpjes, ze ontwijkt dat onderwerp ook hardnekkig dus daarom vond ik het juist wel interssant om te lezen. Ook over die ex van haar, die is eigenlijk 20.000 x erger dan maximeā¦ Hij komt er nog goed van af in het boek.
Waar kan je hem bestellen?
Ik twijfel echt om de box van Monica te bestellen. Mijn vriend is me bang aan het maken dat ze mij voor 70 euro op gaat lichten.
Hier!
Als ik die samenwerkende merken zie dan vrees ik dat het niet heel veel zal zijn. Wat snacks, ik denk Elnett haarlak, een haarproduct van John Beerens, een sieraad van meauxmeaux en van Videoland misschien een maand gratis lidmaatschap oid?
Kijkt iemand actief Jill? Ze zei over die pas bevallen vriendin dat ze op bezoek gaat omdat die vriendin bezoek krijgt van de ggz. Ik denk dat het de ggd is en dat vind ik eigenlijk al veel informatie over iemand anders.
Ja dat vond ik ook heel raar? Maar waarom zou de ggd dan thuiskomen als iemand net bevallen is
Die komen standaard langs, haha. Eerst na een paar dagen voor de hielprik en na twee of drie weken voor de intake voor het consultatiebureau.
Ohh ja ik ben geen moeder dus geen idee ahhaha
Ik vond het vooral stom toen ik de hielprik moest leren voor de opleiding en het blijkbaar nooit ging doen
Rare spon van Bonnie nu.
Een of andere website (van Talpa)
Waar hoe meer mensen iets kopen hoe goedkoper het wordt. Maar wat een gekke manier van producten aan de man brengen dit.
https://kollectif.nl/
Huh? Is dit niet een soort Groupon?