Dat er sowieso mensen zijn die het met Maxim Hartman willen doen vind ik al raaaaaarrrr
Misschien vinden zij zijn techniek wel helemaal top.
BAM BAM BAM
die vrouwonvriendelijkheid van hem was je nooit meer van je lijf af.
Ik voel me helemaal recalcitrant bij het idee dat ik het met zoān vent zou doen. Echt zo van, geen enkele vrouw zou dat moeten doen.
Ja maar dat werkt niet wat dit soort mannen zijn dan alsnog trots dat ze je hebben āveroverdā en iets van je hebben āgewonnenā (namelijk je naakt aanraken) en dat gun ik ze ook niet. Geen grace-titties voor jou! Een verschrikkelijke straf.
Ik kan echt niet naar haar kijken. Wat vreselijk! Edit is af en toe wel grappig ja haha
Wow nou als je Maxim nog iets walgelijker wil vinden moet je ff zijn comments op deze post lezen:
Zit die man aan de drugs ofzo?
Vre-se-lijk. Hij reageert ook zo kinderachtig op mensen die wel serieus ingaan op wat hij zegt
Heerlijk dat ie direct bewijst waarom ik niet snap dat je als mens ooit de neiging zou voelen om hem te kussen, knuffelen, met hem te slapen of uberhaupt een kop koffie met hem te drinken. Meine gute. De gemiddelde tiener schopt minder hard tegen alles aan.
Ugh jij bent zeker ook zoān seksloos wijf.
Mijn vent staat al een tijdje droogš
Edit: Gok dat ie dat btw nog wel een avondje langer blijft. Hij vindt Maxim Hartman āwel lachenā. Kan je mannen nog ergens terugbrengen? Denk dat ik de bon nog heb.
Ook dat denigrerende āmeisjeā over een volwassen vrouw. Gets wat een figuur.
Ja Sofie neemt ze nog wel aan blijkbaar.
Hahahahah @monstertruck. Heb wel iemand die elders in de comments beschrijft hoe hij naar gehackte naaktfotoās van een andere commenter heeft zitten kijken en er geil van werd gerapporteerd.
haha die heb ik ook gerapporteerd.
āoch och och. Wat een kutwijfje ben jij zeg. Medelijden met ieder mens dat ooit seks met jou moet hebben.ā wauw Maxim Hartman laat zich wel kennen zeg. Met zijnā¦ātegengeluidā¦ā
Ik dacht dat ook altijd, maar in zijn defense, in het boek is hij zo dus totaal niet. Ik ben hem daardoor eigenlijk leuker gaan vinden door wat ik heb gelezen.
Ik heb net de documentaire van Lize gezien en ik vond hem heel goed en interessant. Echt knap hoe ze best objectief naar haar eigen gevoel kan kijken en dat ze zichzelf zo kwetsbaar op durft te stellen (zeker als je daarna de reacties van bijvoorbeeld Maxim Hartman leest).
Ik vond hem ook goed maar mis wel een soort conclusie ofzo? Heb nu het gevoel alsof er nog een deel 2 moet komen.
Ja dat dacht ik ook. Komt misschien ook omdat ik dacht dat het deel dat ze met een vrouw ging er nog in zou komen.