Ik kan er niet tegen dat de letters bij de intro zo raar zijn. Ik lees iedere keer:
S jakie
Pololoy
En dat advent-stukje lees ik als aolvent
Omdat ze denk ik zelf de met de l en de o een P en een D heeft gemaakt.
Oeeehhhh Nikkie zit met… Lady Gaga! Zo vet! Zal wel veel Hauslabs make up worden haha
Ahh dat zou kunnen idd. Maar dan nog, ze zitten in een best ruim appartement met castle view. Dan kun je verwachten dat het duurder is dan een studio of in een andere wijk. Het is zo typisch bonnie en Nick om te benoemen dat het wel écht héél duur is.
Ik heb hem besteld… Want zo beïnvloedbaar ben ik. Maar hij komt pas eind januari, zo stom. Ben wel heel benieuwd naar de goodies. Wellicht kan ik het magazine of een of andere manier delen met je.
Omg Als ik m zou mogen overkopen van je als je m uit hebt zou dat echt chill zijn!! Thanks! Ben ook wel benieuwd wat erin zit ja, duurt wel nog lang zeg!
Lijkt me niet
Dat is echt 100% Sofie
zeker weten!
22 oktober vorig jaar op zijn gewone account. Hij heeft 6 afbeeldingen geplaatst en dit is de laatste met eronder de tekst dat hij niet kan kiezen tussen abstract of figuratief. Sofie heeft die post geliked.
Ja tuurlijk! Stuur je wel een berichtje als het zo ver is!
Ik weet dat ik af en toe een Debbie Downer ben in dit topic maar mensen gaan for real jaren terugscrollen op iemands Instagramaccount om bewijs te vinden van wat? Van iets dat we a. Al lang wisten en b. Totaal niet boeiend is? Het is niet eens smeuiig nieuws ofzo. Deze wereld…
Van een beetje detective spelen af & toe word je niet een slecht mens of ‘in wat voor wereld leven we’. Mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig.
Dat zeker. Ik vind het alleen bijzonder ver gaan om jaren terug te scrollen (op zoek naar iets wat we sowieso al wisten )
Ik ken die vrouw niet maar dat schilderij kan in mijn ogen gewoon elke jonge blonde vrouw zijn
Dat zeggen ze toch ook? Er wordt gezegd dat alles best duur was (in hun ogen dan) en dat ze ook wel wat eisen hadden door een heel appartement te willen ipv alleen een kamer.
Vanaf vanavond docu op Videoland: “ik ben influencer”
oa Kaj Gorgels en Qucee zijn een jaar lang gevolgd.
Ja precies. Ik heb het boek gelezen en was gefacineerd geraakt, dan ga je toch zoeken naar bevestiging. Ze schrijft ook in een hoofdstuk dat hij haar gaat tekenen…
Omg ik vind dit zooooo raaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dikke error in mijn hoofd. Die twee samen. Neeee