Natuurlijk was hij achterlijk. Maar waarom elke keer weer bij zo’n comment 20 stories erover maken? Wat voegt dat de 21e keer toe?
Verwijder de comment en ga door met het leven. Als ze echt zo gelukkig is als ze zelf altijd zegt dan moet je dat toch ook naast je neer kunnen leggen?
Ja dit inderdaad.
En daarnaast deelt ze het ook als een soort awareness denk ik? Aangezien ze de laatste tijd meer deelt over body positivity. Ik denk dat veel mensen die te dik zijn wel eens een kutopmerking hebben gehad (al was het gefluister op straat of achter je rug), dus het lijkt me echt moeilijk om wekelijks ongevraagd commentaar te krijgen en dan ook nog eens zo keihard. Want volgens mij krijgt ze echt nog veel vaker commentaar via Social Media. En het moet gewoon eens duidelijk worden dat mensen hun bek moeten houden over andermans gewicht.
Ik vind het trouwens wel heel goed dat Cynthia tegenwoordig ook minder flatteuze (bikini)foto’s van zichzelf plaatst.
En vind het ook goed dat ze gewoon benoemt dat ze dik is, zonder hier een waarde-oordeel aan te koppelen maar als omschrijving net als dun, lang, klein, roodharig etc.
Ken Sylvana en Poke ook niet, maar die Touzani is volgens mij wel heel erg bekend in de wereld van straatvoetbal, heeft ook 1.2 miljoen volgers op instagram.
Ik kende juist Touzani niet en Sylvana en Poke wel :’)
Die Poke ken ik niet, maar z’n foute nummers wel haha! Sylvana ken ik door mijn vriend van Dumpert.
Zag dat Huntelaar ook mee gaat doen!
Nouuu kutzooi ik wou heel graag dat magazine van Monica maar ze vertelt net in haar story dat ie beschikbaar is in een goodiebox van €70!!! Ja met producten twv €300 maar ik hoef die troep nie ik wil gewoon dat tijdschriftje lezen
Raak me niet aaaaaaan
Oh jammer, ben er ook wel benieuwd naar. Scrollde even door de vlog heen, leuke dingen zitten er in die Nakd collectie!
hahaha bij dat voorstukje van bonnies vlogmas dacht ik even dat nick een van die katten tegen de deur smijt. Blijkt uiteindelijk zon kerstkrans
Bonnie en Nick zitten in een heeeeeel duur appartement in het centrum van Edinburgh. Gelukkig kunnen ze een deel betalen met hun airbnb tegoed, wat ze hebben gekregen doordat kijkers haar linkje hadden gebruikt. Want het was wel 70€ per nacht, met z’n 2en!!!
Hahaha. Ik moest hardop lachen
Ik moest ook wel lachen haha, wel mega mooi uitzicht!
Jaaa op het kasteel
Haha ja en ook: ‘ooh met jets in het bad’ Bonnie: ‘ja wat moet ik ermee’.
Gister zat ik nog te bitchen op de intro van Lotte, maar Noor deelt net op stories haar intro voor vlogmas en die is echt leuk!
wat een afschuwelijk mens zeg. Ik keek nooit iets van haar en zag het dus via dit topic, maar jeetje… ben echt verbijsterd. snap niet dat hier oprecht mensen naar kijken
De sleutelhangers die ze verkoopt voor €18,95 en die je nu cadeau krijgt, komen van Aliexpress. Kan de precieze niet vinden, maar ze kosten max. 70 cent.
Dit doet me weer denken aan dat ze lang geleden een keer in Londen (volgens mij?) waren en toen een hele koffer vol met eigen eten hadden meegenomen. Denk aan instant noodles, koekjes, brood, dat soort dingen. Zodat ze niet uiteten hoefden en op de hotelkamer konden eten. :’) Ergens wel schattig maar ook wel een beetje beschamend.
Nick zei ook al dat Bonnie nu ook zo’n pakje noodles mee heeft genomen Gelukkig niet een koffer vol ;p