Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Van 1 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends ieder uur overgeven vind ik ook best wel behoorlijk ziek? Althans, het is voor mij jaaaren geleden geweest dat ik voor het laatst heb overgegeven en dat was dan 1x en toen was het klaar. Dus als ik dan een hele nacht lang zou blijven overgeven zou ik dit ook behoorlijk heftig vinden eigenlijk. Zeker met de omstandigheden nog erom heen waardoor het totaal niet uitkomt (rijexamen, uitreiking Nick, op vakantie dag erna). Zou me behoorlijk kut voelen.

Maar goed, ik zou dit dan weer niet huilend filmen en online zetten. Maar effe huilen en me zielig voelen zou ik denk ik wel.

26 likes

Ik heb me kapot gelachen. Geniale opmerking ook over dat plastic in die Lego kalender. En zo droog alles terwijl Bonnie die kalenders vaak fantastisch vind

6 likes

Wow wat doet zij?! Ik heb vaker video’s gezien waarin ze gekkig doet maar dit is wel next level. Bijvoorbeeld van 08:00 tot 08:50. Dat gekrab en rare praten :thinking:

Edit: oh en 05:10 tot 05:40 ook weird

2 likes

Hahahaha ja en dat die vader zo een bon bon naar bonnie gooit en zij zegt “auuuuu paaaap” en wim “ ik gooi hem straks wel goed” en bonnie “nu ben ik hem kwijt huil huil”. Wim is al bij de volgende kalender “ wat is dit nou weer”

15 likes

Wow inderdaad

1 like

Wow, heftig. Ik dacht even dat ik het op versneld afspreken had staan, zo snel bewoog ze.

Ja hahahaha. Zo mooi. Vind het zo lief, want het sarcasme druipt er vanaf, maar ze doen het wél :joy::heart_eyes:

Ik heb ook altijd het idee dat haar haar supervet is. Maar ja als je er zo aan gaat zitten plukken snap ik dat wel.

2 likes

Hahaha dit is zo waar. Het grootste deel van de vrouwelijke bevolking is elke dag bezig met volume in het haar willen creëren, maar zij plakt haar haar elke keer op 'r hoofd. Hoe platter, hoe beter.

1 like

Wat doet ze vreemd! Lijkt wel alsof ze iets teveel heeft gesnoven

3 likes

Is dit niet gewoon spon? Dacht dat er laatst ook zo’n YouTuber werd genoemd hier met een zelfde video.

Misschien brengt ze alles na afloop terug

De laatste drie kandidaten van StukTV’s Jachtseizoen zijn Sylvana IJsselmuiden, Soufiane Touzani en Poke? Heb ik onder een steen geleefd of waren de bekende nederlanders op?!

24 likes

Ben benieuwd vanavond

13 likes

Wanneer gaat Cynthia eens stoppen met zeuuuuuuuren

Weer 1000 stories over hoe het haar totaal niet raakt dat mensen iets over haar gewicht zeggen

3 likes

Wat een rare video, alsof ze zich zelf wilt overtuigen. Ook leuk voor al die vrienden die wel samenwonen met kinderen die ze nu gewoon ontiegelijk saai noemt.
En daarbij woonde ze in het begin toen ik haar nog volgde toch gwn happy samen met die Nate ofzo, voordat hij vreemd ging. Toen was het niet saai en wilde ze niet elke dag uit.

In vind deze video nog vager

3 likes

Een paar maanden geleden werd een video gedeeld van Glitterforever17. Ze had een gigantisch huis maar was diep in de schulden geraakt dus de bank verkocht het huis. Nu heeft ze een appartement dat ze huurt samen met haar man en daar heeft ze een housetour van gemaakt. Ik moest stiekem wel een beetje grinniken, het appartement ziet er gewoon prima uit, maar vergeleken met haar vorige woning is het natuurlijk niet zo luxe. Alleen staat het wel helemaal vol met allemaal dure meubels enzo.

Vraag me wel echt af hoe sickminded je moet zien om bij iemand te commenten dat ze op een zeekoe lijkt, voordelige foto’s van zichzelf post en hoeveel ze wel niet is aangekomen. Ik zou alleen jankend in bed liggen.

Hoop alleen dat iemand op een moment ook gewoon gaat uitspreken dat het écht wel aankomt. Wat dergelijke opmerkingen wel niet teweeg kunnen brengen bij mensen. Ipv van de eeuwige: je raakt me niet, maar ik rant er wel over.

5 likes

Nou je bent niet de enige, nog nooit van deze mensen gehoord

1 like