Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Dit is zo raar.

1 like

Nou inderdaad, hoe harder iemand schreeuwt dat ze zóóó intens supermegagelukkig is, hoe minder ik het geloof! Echt een toneelstuk ja.

4 likes

Krijg ook het idee dat ze gedumpt is door iemand, en het die persoon wil duidelijk maken dat het haar niet boeit (vandaar die rare titel van de vlog). Maar zou ze ook aan de drugs zitten? Hoe kun je dat dan zien?

3 likes

Ik moest gisteren (toen ik ook een berichtje over haar video postte) ook aan drugs denken ja. Door dat onnatuurlijke overdreven gedrag. Ik vraag me af of deze video er over een paar dagen nog steeds op staat. Kan me voorstellen dat ze over een poosje naar die video kijkt en denkt: oei.

3 likes

aan haar hele gedrag, veel te opgefokt, veel teveel zichzelf overschreeuwen, de hele tijd zenuwtrekjes en krabben etc.

3 likes

Wauw ik vind Thomas Berge onverwachts superleuk en grappig! Topcombi dit

2 likes

Ik vind haar eigenlijk altijd vreemd overkomen. Ook hoe ze praat enzo. Kijk er bewust niet meer naar want erger me teveel aan hoe ze is.

Ik ben ook echt verrast door thomas berge. Vind dat ie heel mooi open verteld over zn cocaineverleden

3 likes

Ik vraag me af of zoella nog mee gaat doen aan vlogmas. Normaal gesproken vind ik die van haar altijd zo leuk om te kijken (al is het wel vaak erg OTT). Ze is wel al een paar dagen ook stil op Instagram volgens mij dus heb er een beetje een hard hoofd in. Ga maar even haar gurugossip bekijken wat de mensen daar denken :joy:

2 likes

Ik hoop het, ik zit er ook een soort van op te wachten. Maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat ze er een keer klaar mee is. Ik las wel op de instagram van Alfie dat ze allebei meedoen, maar tot zo ver van allebei nog geen upload haha

Ja ik zag die comment ook maar daarna waren er wat stories van Alfie dat hij vanwege plotselinge familieomstandigheden niet had kunnen vloggen gisteren dus vandaag heeft gefilmd en morgen begint met uploaden…

1 like

Beschikbaar op 20-02-2002, zo special :snowflake:

8 likes

Ik hoop het wel! Zit er idd ook op te wachten. Ik kijk nooit Zoella omdat ik mij snel irriteer aan haar (vooral dat hysterische gedrag met Mark) maar haar vlogmas vind ik wel altijd erg leuk. Ze kan goed het kerstgevoel overbrengen

Ik zie ze op guru gossip ook alleen maar gissen :yum:

1 like

2002? Dan was ze er nog eerder bij dan Sanne. Dat gaat ze niet leuk vinden.

33 likes

Tsja, het was wel een beetje dramatisch dat Bonnie zo aan het huilen was omdat ze ziek was, maar na een nacht bijna niet slapen dus supermoe (dan huil je, ik iig, ook al sneller) en dan al die dingen in het verschiet en rijexamen, ik snap het helemaal.
En hoe awesome is die scene in waarin haar ouders de advent kalenders gaan openmaken haha :heart:

22 likes

Ik was in gedachten bij het huwelijk van Máxima en WA en dat lied van Do en Marco :woman_shrugging:

7 likes

Sita!!!

7 likes

Ja love Bonnie haar ouders :heart: Lijken me echt zulke leuke mensen

11 likes

Ja en lekker met hun rug naar de camera en de bodymist (van de japanse lijn…) uitlachen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Jaaa! Enige leuke stukje.