Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Omg another one down :joy:

3 likes

Ik word helemaal kriegel van de vlogmas van Bonnie. Geloof dat ik dat leven van kneuterigheid niet aankan, helaas.

4 likes

Vond ik ook!

Ik kijk nu die nieuwste video van Yvonne. Maar ik krijg er echt hele vreemde gevoelens bij? Ze gedraagt zich echt héél raar. Hoop dat ik dingen zie die er niet zijn en dat het gewoon goed gaat met haar. Maar wtf.

Wat bedoel je? Wat doet ze dan?

Die discussie of Sophie met die maxim is geweest, is inmiddels ook al ouder dan de weg naar Rome zeg.

2 likes

Vind dat kneuterige juist heeerlijk

4 likes

Sorry, is inderdaad supervaag haha. Ik kan het niet uitleggen eigenlijk - ze praat een halfuur tegen de camera over niets, ze barst opeens in lachen uit, de video heeft een mega vreemde hysterische titel. Het is meer de vibe die ze afgeeft dan de dingen die ze daadwerkelijk zegt.

(Ik probeer de video in te voegen, maar ik weet niet hoe dat moet?)

Edit:

1 like

Gewoon linkje van youtube plaatsen en klaar. :slight_smile:

Oh wow zo makkelijk! Dankjewel!

2 likes

Ergens snap ik het ook wel, met het oog op het rij-examen en de geboekte vakantie. Dat je dan wel denkt van oh hoe moet dat nu dan?! Maar ik zou mezelf echt nooit zo online zetten haha maar had wel 'n beetje met d’r te doen

5 likes

Haha ik moet wel lachen om Nick ‘‘wil je nog meer van deze fantastische content zien
’’

11 likes

Ik heb toevallig pas alle vlogmas seizoenen (of hoe noem je dat) van Bonnie gekeken. Maar ze is echt elk jaar met vlogmas wel 2 dagen ziek. Ook elke keer aan het begin dus misschien maakt ze zich ook te druk met de voorbereidingen ofzo.

1 like

Haha ik vind dit sowieso zo random. Dat je besluit om 23 minuten een monoloog houdt vanaf je bank omdat je het ‘zooo gezellig vindt om even te kletsen’. Hoezo is dit gezellig, je praat tegen een camera muts

11 likes

Ik verbaas me vooral over de kale pasta met ketchup. En dat als je ziek bent

8 likes

als je t mij vraagt zit deze meid nogal aan de drugs en is ze juist totaal niet gelukkig met haar leven. :upside_down_face:

alles wat ze zegt komt ook totaal niet gemeend over, alsof ze een toneelstukje zit op te voeren en ook zo cynisch.

3 likes

Alwin: waar denk je dat ik uiteindelijk mee strand?
Alwins zus: weet ik niet. Ik heb geen idee want je hebt ook niet echt een type. Nouja, gecompliceerde mensen

Ooooh lullig

43 likes

@Maestoso Vogelprakjes, geweldig woord!

@Xiomara Met iemand stranden klinkt ook wel als het ultieme liefdesgeluk. (Roept in hoofd heel hard “Wiiiiiiilsoooooooon”.)

4 likes

Ahhh ik vond Bonnie wel zielig hoor, en alleen maar lief dat haar moeder een appeltje komt maken, zou mijn moeder ook doen als ze zo dichtbij zou wonen :heart:

24 likes

Ik kan Bonnie ook wel begrijpen. Denk niet dat ze huilt omdat ze zo ziek is maar eerder omdat ze d’r rijexamen had, uitreiking van Nick en morgen op vakantie. Zou ik ook wel even een potje van gaan janken. Zeker met je rijexamen, daar werk je zo naar toe.

36 likes