Ik heb net de podcast van Monica met Chiel (Thomas Berge) geluisterd en ik vond het écht leuk. Ik had zo nog 2 uur kunnen luisteren.
Teske gaat vanavond iets bekend maken. Nu zag ik in de comments staan dat een recensent het al verklapt had dus dat wilde ik ff opzoeken natuurlijk.
De auteur schrijft Ik denk dat het tijd is…. de show heet ‘Nachtvlinder’. Dat is ook de naam van mijn boek”. Het publiek was enthousiast, waarna Teske een poëzie ging voorlezen genaamd ‘Fabriekswerk
Oh lord nee. Denkt ze zeker dat ze daarmee de nieuwe Tim Hofman is
Ik weet niet. Heb ‘t idee dat Teske nog heel erg zoekende is naar zichzelf en maar doet wat op dat moment ‘in’ is, maar wel ~uniek~
Nu is Tim qua poëzie ook dertien in dozijn hoor:p. Er zijn tientallen die wat hij doet ook/beter kunnen maar niet worden uitgegeven omdat de naam niet verkoopt. Denk niet dat Teske erg bijzonder is, maar het draait uiteindelijk om de naam
Leuk voor Teske. En sorry, maar ben Tim Hofman zo moe.
Nee tuurlijk niet maar hij is daar nu wel bekend mee en het wordt nu heel erg gehyped. Dus misschien is Teske daardoor geïnspireerd
Als die gedichten net zulke slappe drek worden als haar songteksten dan zal het wel ja.
Hmm Teske is wel al heel lang bezig met verhalen/poëzie/liedjes schrijven.
Ik had echt precies hetzelfde!
Maar Teske is hier al wel langer mee bezig en ik denk dat een bundel de droom is van iedereen die een beetje kan dichten (mezelf inclusief). Wellicht is het omdat ik geen Tim-fan ben, maar bundels worden echt al jaren uitgegeven en ook toegankelijkere bundels (Denk aan Rene Oskam en Versjes van Lars) zijn al jaren hip. Tim heeft daar echt geen patent op simpelweg omdat hij het bekendste is. Dus ik vind het zo jammer dat dichten over actuele zaken, je leven, met woordgrapjes nu als stijl een soort van wordt toegeschreven aan Tim Hofman die ook maar alles doet en mag doen waar hij een beetje goed in is (ja ik ben een minibeetje jaloers).
Dacht jij stiekem ergens ook dat ze heel leuk zouden zijn samen?
JA! Ik had het gevoel dat ze elkaar ook echt veel vaker spraken dan die ene keer bij de podcast. Zij maakte soms echt grappen die je eigenlijk alleen maar kan maken als je elkaar kent. Qua ‘hardheid’, over die coke bijv. Vond het echt een verrassend leuke combi!
Hahahaha ja, die spiegel-opmerking. Ik moest echt hard lachen. En toen ze over meer kinderen begonnen, dacht ik, hallooooo, hoe perfect klinkt dit?
Ik vraag me echt af of ze wel eens zo over elkaar nagedacht hebben, haha.
Haha ik ben ook geen Tim fan hoor! Dus ik snap je zeker. Maar al helemaal geen Teske fan, ik mis een identiteit bij haar. Daarom vind ik het zo typisch dat ze dit gaat doen omdat ze toevallig sinds een paar jaar Nederlandstalige liedjes maakt. Ze kan daarmee nog geen zaal vol krijgen, maar ze heeft vast veel fans die haar boek gaan kopen dus wat dat betreft…
Haha ja! Grootste plottwist in 2020
Lubach gaat ook even hard op Influencers en hun Aliexpress verslaving.
Begint ook bij dat onderdeel.
Ik geef vlogmas nu al op, wat een irritante overdreven intro’s heeft iedereen. Die van Lotte die der lippen aflikt kan ik echt niet uitstaan.
Cringe
Je moet kiezen
- Een uur lang kijken naar Lottelovesbeuty die haar lippen aflikt
- Een uur lang kijken naar Boncolor die haar ogen openspert
0 stemmers
De ex van Alwin (Michelle) begint haar eigen youtube kanaal. Who’s surprised?