Ja inderdaad, lekker magneetjes in al je tijdschriften plakken en dan hengelen maar, haha
Twijfelden tussen hier of Eurovisietopic. Maar wel grappig
Daar kan je kruimels, haren en stof in verzamelen.
Hahaha lach hardop
Al haar fotoās zijn ook zo pixelig Ik zie ook dat een paar van mān vrienden haar fotoās steeds hebben gelikedā¦ ugh.
Word echt een beetje ongemakkelijk van het kijken naar al die troepjeskalenders van Bonnie.
Ik vind ook het begin van de intro zo ongemakkelijk met de wijdopen ogen. Maar blijkbaar is het een succes want dit gaat al jaren zo
Heeft iemand de de nieuwste video van Life of Yvonne al gezien? Een kletsvideo waarin het lijkt alsof ze ZO hard haar best doet om te benadrukken dat ze zo ontzettend gelukkig is als single, waarbij ze meerdere keren in de week gaat stappen en echt niet aan het leven moet denken wat ze hiervoor had (gesetteld, samenwonen, praten over kinderen).
Vind het echt een beetje cringe, erg geforceerd overkomen.
Ik voelde me zo ongemakkelijk tijdens het kijken? Haar hele houding kwam niet helemaal lekker over ofzo haha.
Ja, dit! Zo chaotisch, met dat krabben aan haar been ook constant, die jongen terug appen tijdens het filmen. Kreeg ook echt een rare vibe bij het kijken.
Waarom heeft zij eigenlijk altijd haar comments uitstaan? Ik weet nooit wat ik van haar moet denken, het voelt altijd alsof er iets niet klopt aan haar waar ik mān vinger niet op kan leggenā¦ Alsof ze zich heel anders voor doet.
Sjezus die Nikki die in de videos van Rijk Hofman altijd zit is echt wel een zeur en komt ook kinderlijk over.
Heeft iemand het boek van Sofie Rozendaal al gelezen?
Vooral in de laatste video waarin ze een taart bakken. Echt chagrijnig en kattig.
Nee. Maar als zij geen relatie heeft gehad met Maxime Hartman vreet ik echt mijn schoen op.
Die oude man waar ze wel eens vertelde was toch een oude bekende van vroeger? Ze zei dat ze hem als kind al kende, en haar ouders ook en dat haar ouders daarom heel erg aan het idee moesten wennen. Of zou ze dan van TV bedoelen?
Idd vriend van haar ouders dus Maxim kan het haast niet zijn denk ik? Ik heb het boek in huis (gekocht bij de boekpresentatie in Utrecht laatst) maar ik ben er nog niet aan begonnen.
Edit: had het aan haar moeten vragen van Maxim want je had gelegenheid om vragen te stellen.
Haha ik denk niet dat ze dat zou toegeven als het zo is
Waarom zou Maxim het niet kunnen zijn dan? Kan toch dat hij bevriend is (of was) met haar ouders
Ja zou kunnen hoor. Nouja, misschien kan ik clues vinden in haar boek