Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

@Suvi Ik vind haar curtain bangs ook echt vet!

Ik kijk de vlog van Josh echt alleen maar om Alexis en ze is weer zo cute, met die beer

2 likes

Zeker als vrouw, zo’n seksistische site

2 likes

Een van de recepten van wilentien. Dus voor de liefhebbers van de fudge.
En ondanks dat ze het recept helemaal heeft gevolgd was het toch niet helemaal goed gelukt.

8 likes

Welke rel? Wat heb ik gemist

1 like

Wow heftig wel, zij was namelijk superactief op Instagram en had echt zo’n community met allerlei moeders om zich heen.

En jammer, want vind haar heel leuk om te volgen.

Ik vind het best tof op soms enzo knol te kijken maar als hij veel aan het vissen is of met die Don aan het filmen is dan vind ik het niet leuk.

1 like

He maar mag je gewoon recepten uit zo’n ebook overnemen op je website? Dan kun je dat hele boek toch uit typen?

1 like

Ja dat mag, de meeste recepten zijn niet auteursrechtelijk beschermd (want niet individueel identificeerbaar of origineel genoeg, geloof ik).

Allemaal leuk en aardig die kussens maar hoezo zou je dit zo doen dan kan je toch nooit normaal gebruik maken van die bank

81 likes

Haha ja ik heb thuis veel minder kussens maar zelfs die liggen de helft van de tijd al naast de bank omdat ik anders niet normaal kan zitten

4 likes

Ik vraag me daarnaast ook af waar die gleuf in de tafel goed voor is. Tijdschriften? Maar dat is toch niet handig?

4 likes

Het gaat er niet om dat het handig is, het moet instaproof zijn!!!

5 likes

Haha nu zie ik voor me hoe iemand heel moeizaam zit te vissen naar een bepaald tijdschrift en het na een paar minuten maar opgeeft.

9 likes

Hahaha ja ik had al beeld dat iemand zo heel onhandig op dat streepje bank probeert te zitten. In combinatie met deze beschrijving is het helemaal compleet.

3 likes

Vanaf de bank is het ook nog eens best lastig om met je arm in een normale positie in die tafel te reiken, en je ziet niet wat je pakt

1 like

Misschien is het wel een prullenbak haha. Of een asbak

1 like

Wel kut als je afstandsbediening daar dan net invalt

25 likes

Ik denk dat die gleuf aan de zijkant open is, dus een tijdschrift kan erin via de bovenkant, maar pak je eruit via de zijkant.

Edit: Lastig te zien, maar je ziet een stukje bank tussen het zwart in.

4 likes

Maar hoe weet je welke je eruit moet pakken als daar vier tijdschriften in zitten? Dan zit je toch ook maar wat te graaien

2 likes

Ja dat denk ik ook, maar vanaf de bank kan je die hoek niet echt maken dus moet je van de bank af om een tijdschrift te pakken of soort van hengelen vanaf de bovenkant.

1 like