Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Dat was me nog niet eens opgevallen, vind m vooral lelijk gezet en niet bij de rest passen.

2 likes

Ja

1 like

Ga er vanuit dat Bram Krikke onder contract staat bij Blue Circle en dus waarschijnlijk ook geen uitspraken mag doen van hen ā€˜zolang het onderzoek volgtā€™. Maar uberhaupt een media-uiting als ā€˜ik mag hier helaas geen commentaar op gevenā€™ was wel handig geweest.

4 likes

Volgens mij regelt Blue Circle de opnames daar te plekken en is RTL verantwoordelijk voor de editing en voice over.

Nee daar mag je vanuit gaan dat het 100% Blue Circle is. RTL bestelt dat programma bij hen en Blue Circle is het productiehuis, dus die doen A tot Z in de hele productie. Dat is ook editing en voiceover :wink:

Oh dan zei Tim het verkeerd in zijn aflevering.

https://www.mediacourant.nl/2019/10/rtl-5-zet-bram-krikke-aan-het-werk-als-voice-over/

Hier staat dat RTL 5 hem heeft ingehuurd. Maakt verder ook niet uit natuurlijk. Maar ik denk dat hij gewoon zijn mond houdt om geen negatieve aandacht op zichzelf te vestigen.

2 likes

Josh is de enige persoon die zonder enige gĆŖne een t-shirt met haar eigen hoofd erop aantrekt en dan nog 4 andere kledingstukken met haar initialen in het goud en het nog kan hebben ook.

18 likes

Slappe zak.

7 likes

Ja dat zeker, maar op dit punt gaat dat juist gebeuren. Niet zoā€™n slimme zet van hem/management

1 like

Bij boos gaf rtl volgens mij ook zelf aan dat blue circle alleen de beelden regelden en rtl zelf de montage deed. @flwhrs

1 like

Ik ben echt jaloers op die kast van Nina Warink joh haha

Het is de laatste zei die. Vond het vet leuke videos haha dus vind het jammer

1 like

Ik heb zoā€™n gevoel van: ā€œik wil ook zo zijn als mevrouw Nooshin of Noorā€. Maak het dan echt mooi of gewoon jezelf en niet zo gemaakt. Maar ja als ze er zelf blij mee is. Wat vind jij?

1 like

Welke? Die waarbij ze haar haar opzij doet ofzo?

Ik vind haar zo ongemakkelijk, kan het echt niet plaatsen. Vooral deze foto vind ik zo grappig ofzošŸ˜‚:

Ze is verder best een normaal/lief meisje, denk ik. En ze kan ook nog goed zingen. De zangfilmpjes zijn wel heel cringe om naar te kijken. Maar ze bedoelt het goed. Vind het ook echt bewonderenswaardig dat ze doorgaat met YT ondanks dat ze na al die tijd nog steeds niet heel hard groeit ofzo. Lekker doen, meid.

1 like

Dat is het misschien wel. Ik heb het gevoel dat ze het zo hard probeert, maar dat het gewoon niet wil lukken. En van haar YouTube vind ik ook wel waar. Dan heb je wel echt doorzettingsvermogen nodig. Ze weet wel haar passie ligt, dat moet ik nog ondervinden op mā€™n 26ste.

Ze bedekt best leuke content (zoals die vakantieveiligen video), maar vond het dan ook weer net niet gelukt.

Dat laatste ben ik het zo mee eens. Een super leuk concept, maar op een of andere manier is de uitvoering het dan weer net niet.
Ik kan niet benoemen wat niet.
Behalve dat ik vaak kriebels krijg van de stemmetjes die ze doet in de vlogs. En de laatste dagen (ik kijk dagelijks sinds ik 6 weken geleden ziek thuis kwam te zitten) draait het enerzijds om kleding weg doen. En anderzijds (de dag erna) om nieuwe kleding.

Maar bovenal. Je ziet wel dat ze haar best doet

Van die kleding is zo raar en allemaal goedkoop spul. De situatie waar ze in zit lijkt mij voor haar ook niet makkelijk, dus snap ook wel dat je dan dingen gaat kopen.

Afstandsbediening?

Nee, ze noemen het aanranding en hebben het over seksueel overschrijdend gedrag