Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Nouja het is gewoon cultuur ofzo, of ja traditie? Sommige gezinnen gaan al 20 jaar naar die school, die doen hun kinderen echt niet nu ineens naar het andere lyceum in de stad

1 like

Die jongen schijnt ook geschorst te zijn

Ja, maar dat doen die families dus niet. Zo gaat het hier gewoon een beetje :yum: en @Maestoso

@flwhrs daar werk ik!!! Huts

1 like

Ik verbaas mij er ergens wel over dat er nog scholen zijn waar broeken verboden zijn voor meisjes.

21 likes

Ik vind dat een school mag doen wat ze willen, maar ik vind het wel achterlijk dat de overheid niet-openbare scholen subsidieert.

Prima Katholieke, Islamitische, Joodse, Calvinistische, gereformeerde scholen, maar staat en geloof zijn gescheiden en dan draai je zelf maar op voor de kosten als kerkelijke/religieuze gemeenschap.

Volgens mij doen ze dit in andere landen ook niet. Vind dat ze dat zsm moeten afschaffen.

77 likes

Amen :raised_hands:t3:

3 likes

Er zijn altijd 100 samenwerkingen tussen dessenio en YouTubers waardoor er kortingsacties zijn. Nu wĆ­l ik eens bestellenā€¦ kan ik er geen een vinden? Mis ik er 1 of zijn ze er echt niet?

Even zoeken op de hashtags op Instagram!

Ah dankje! :heart: Meeste codes zijn net afgelopen dus ik wacht maar gewoon eventjes :face_with_hand_over_mouth:

Heeeerlijk dat Sophie Milzink zo schaamteloos verteld dat ze alles van Fashin Nova gewoon terug gestuurd had en nu een tegoedbon van ā‚¬800 heeft ipv geld terug :joy:

32 likes

De jongen uit de aflevering die boos had ingeschakeld gaf aan dat hij 32 km moet reizen om op school te komen. Wellicht dat het voor veel van die kids zo is. Als er weinig keuze is in scholen maak je minder snel de overweging om ze naar een andere school te sturen die misschien nog wel verder weg is of slechter onderwijs heeft. Je weet het niet he

Iedereen weet dat in zulke filmpjes de volledige argumentatie uit elkaar wordt geknipt zodat het lijkt alsof het nergens op slaat. De school had zich wel degelijk voorbereid op Tims komst, maar je ā€˜wintā€™ het toch nooit van sensatiezoekers zoals hij :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik heb Enzo een berichtje gestuurd met een tip, ben benieuwd of hij het leest. :pleading_face: (Vast niet haha)

3 likes

Ik vind haar wel heel leuk, maar ben zelf ook een diva :smirk:

Mij? Heb je mij getipt? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

31 likes

ik weet dat dat niet het geval is in deze situatie!

1 like

Het is wel de enige gereformeerde middelbare school in Zeeland, komen leerlingen uit zo ongeveer heel Zeeland met de bus naartoe. Maar in dezelfde stad zitten zoals @Luzarl ook al aan had nog drie andere middelbare scholen

2 likes

Ze verwijderd ook standaard alle negatieve comments op haar vlog. Nou ja eigenlijk alles wat maar in de buurt van een kritische noot komt :thinking:

1 like

Ik snap ook weinig van (hele) positieve commentaren bij youtubers. ā€˜Ik leef zo meeā€™ of ā€˜ik heb tranen in mijn ogenā€™ zoals bij WilvanTien&TienvanWil. Als de kritische noten worden weggehaald, krijg je alleen maar van fans of mensen die likes willen?

3 likes

Ja en dan heb je er in Middelburg, Vlissingen, Zierikzee en Terneuzen ook nog een hoop.

1 like