Echt hè, zo oneerlijk
JAAAA! Zit al het hele weekend haar Insta te checken
Haar man heeft ook net een foto geplaatst
Wat zat Joy op een leuke school met gala en dat er echt een moment van gemaakt werd.
Ik vind dat zo groots wat je zegt. Het is niet slim, maar het kán je blijkbaar overkomen. Zelf heb ik ook weleens onverstandige keuzes gemaakt en dan erop afgestraft worden is toch kut. Ze moet nu ook zelf op de blaren zitten en dat is terecht.
Ja, is ook zo. Het valt mij gewoon op dat den niet veel meer doen in de vlogs dan naar een van die drie dingen en daar de hele dag zitten. Gewoon eentonig.
Ik heb een jaartje op die school gewerkt (heb haar nooit ik de klas gehad) en die school organiseert heel veel toffe dingen voor de leerlingen, ook bijzondere buitenland reizen enzo.
Totaal geen boeiende bijdrage dit maar heb eindelijk ook eens wat te vertellen.
Ahhhh, Rebecca (YT kanaal RebeccaDenise) is blijkbaar eergisteren bevallen. Zo leuk! Volg haar nu al een aantal jaar.
Grappig!
Ik heb op die school gezeten, en toen was het nog niet zo leuk allemaal (18 jaar geleden). Het ziet er nog wel hetzelfde uit, leuk om te zien.
Ze zegt toch nergens dat ze dacht dat ze geen belasting hoeft te betalen? Ik denk persoonlijk eerder dat ze vooral een inschattingsfout oid. in de hoeveelheid heeft gemaakt. Dat is van zoveel factoren afhankelijk (uren, andere aftrekposten, aantal zakelijke km’s, hoogte van je omzet etc) dus lastig in te schatten, zeker voor iemand zonder goed financieel inzicht.
Late reactie maar ik heb hierdoor zo’n extreem ‘ik ben oud’-gevoel… het leek wel vorig jaar dat ik iets van brugklasfilmpjes van haar zag en nu geslaagd!
Zo mooi! Vind haar echt een mooi mens en vind de naam ook heel leuk!
Ik weiger te kijken naar youtubers die hun eerste en tweede voornaam gebruiken.
Ik denk echt dat je onderschat hoeveel zzp’ers hiermee in de problemen komen: mensen die denken dat ze hun admin wel zelf kunnen ipv een boekhouder enzo. Uitstel van betaling is ook zo aangevraagd. Of net even één (en dan 2 en dan 3) maand wat extra van dat weggezette geld uitgeven, met de gedachte het de maand daarna extra over te maken…
Slim is het niet, maat het gebeurd denk ik (onnodig) vaak bij zelfstandig ondernemers.
Hahaha, ik heb óók op die school gezeten; nu ongeveer 15 tot 20 jaar geleden😄 Dit is wel echt toevallig😎
Dit weet ik ook echt nog zo goed, dit was waar je jaren al naar uit keek, weet die avond nog zo goed! Nostalgie!
Een kleine onderneming (zzp-er) waarbij enkel geld binnen komt (ze verkoopt geen producten die ze eerst moet inkopen, maar levert enkel ‘diensten’) is nog best zelf te doen hoor. Ik ben nu 6 jaar ondernemer (ook één die alleen diensten levert) en heb sinds ongeveer 2 a 3 jaartjes een accountant die mijn belastingen doet. Naast dat het mij nu geen werk meer kost, vond ik het vooral erg prettig toen we ons koophuis kochten. Toen werd het iets ingewikkelder. Maar als je je er een beetje in verdiept kom je met een kleine onderneming ver. Ik denk dat veel zzp-ers, waaronder Jill, zichzelf rijk rekenen en het lastig vinden om zelf hun bruto-netto opbrengst te bepalen. Als je in dienst bent, heb je eigenlijk alleen maar te maken met je netto.
Zo hoorde ik laatst dat er in Amerika (San Fran in dit geval) zo’n consumeercultuur heerst dat werknemers per week hun salaris krijgen. Omdat ze financieel niet een maand vooruit kunnen plannen. Ik denk dat sommige mensen dat gewoon echt heel moeilijk vinden.
Misschien zaten we wel bij elkaar in de klas!
hebben jullie de instastories van Romy (edit video’s Anna oa) gezien? Schijnt dat ze nogal veel commentaar krijgt op haar editwerk. Volgens mij is ze juist erg talentvol maar ja of iedereen deze stijl waardeert is maar de vraag. Ze vraagt nu om feedback ipv negatieve reacties. Ik snap wel dat ze zich dit aantrekt want haatreacties krijgen is nooit leuk. Ik zal eens een paar video’s kijken deze week. Heb hier niet vaak (of nooit?) kritiek gelezen op haar edit stijl dus was even benieuwd wat jullie er van vinden.
“Thank you for choosing us as your parents”