Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Wat een vreselijke opmerking? Je kan er toch niet vanuit gaan dat iedereen precies weet hoe het allemaal werkt?

13 likes

dat gesmak in die mukbang (in de vlog) van mascha vandaag (vanaf 930 ongeveer) :sob:

ik weet op voorhand al dat ik me ga ergeren maar toch kijken he

2 likes

Naar aanleiding van jouw berichtje even gekeken naar de stories (de helft ongeveer, maar ga er vanuit dat in die andere 30 ongeveer hetzelfde wordt verteld) en de comments onder de video. De eerste comments zijn allemaal ‘laat x y z ook komen!!’ (dus blijkbaar vinden mensen het concept nog leuk) daarna deze comments met wat mij betreft feedback. Ik vind dit meer feedback dan kritiek? Ik had hele onaardige comments verwacht door Romy haar passive aggressive stories maar vind dit niet vreemde reacties eerlijk gezegd.

2 likes

Volgens mij komen er wel vaker onder de videos van anna reacties dat het een beetje too much is. Bijv in die vakantievideo’s als ze iets laat zien gaan er vaak 3 verschillende effecten overheen, waardoor je bijna mist wat ze eigenlijk laat zien.

Soms geldt gewoon less is more en denk dat Romy daar 1) sowieso niet van houdt haha en 2) ze niet kan kiezen oid, of zoveel ideeën heeft en ze het er allemaal in wil stoppen. Kill your darlings, want uiteindelijk helpt dat wel.

2 likes

Wow zit even die Gossip van Anna met Mikky te kijken, als antwoord op de gossip dat ze haar hele leven laat vallen voor Frenkie, zegt ze (o.a) dat ze toch denkt dat ze misschien wel elke twee weken even terug is? Natuurlijk kan je het geld er wel voor hebben enzo, maar dat zo makkelijk doen over vliegreizen doet toch altijd een beetje pijn :disappointed_relieved:

11 likes

Vroeger zat je gewoon bij Lieke en Sander in de klas. Tegenwoordig bij Revi, Lio, Charlie-Fay en Rosie Mae. Heftig hoor haha.

40 likes

Hahaha wie weet! En dan 15/20 jaar later elkaar hier tegen komen!:smile:

2 likes

Dus dan moet 90% van de bevolking er ook maar voor kiezen om Lieke en Sander te gebruiken als naam? Oh nee, laten we gaan voor Klaas en Anna. Omdat originelere namen blijkbaar niet mogen.

1 like

Het is een constatering van @anon18050057. Waar zegt ze dat dat niet mag?

14 likes

Haha geen reden om zuur te doen, was maar een grappige constatering.

29 likes

Haha ik denk dat ze de echte kritische comments hebben verwijderd dan

Dus Shane Dawson straks ook een beautykanaal? :sweat_smile: Ik zie hem steeds vaker met make-up “spelen” op zijn Instagram en hij krijgt ook steeds meer make-up opgestuurd van merken. Niks mis mee hoor maar ben wel benieuwd of dit gewoon voor de fun is of dat hij er meer mee gaat doen.

4 likes

Ik vind Mascha er zo leuk uitzien in haar unboxing video! Heel naturel, met leuk haar en een gewoon zwart shirtje. Echt knap :slight_smile:

3 likes

Je kunt er inderdaad niet vanuit gaan dat iedereen precies weet hoe het zit met belastingen, maar je kunt er toch wel vanuit gaan dat iedereen op zijn minst weet dat je belasting moet betalen over inkomsten, ook als zelfstandige? Ik vind dat ook verbazingwekkend hoor, dat mensen dat blijkbaar niet weten, lijkt me gewoon basiskennis. Dus ben wel benieuwd wat er zo vreselijk is aan de opmerking?

2 likes

Maar ze heeft toch nooit gezegd dat ze helemaal geen belasting heeft afgedragen? Ik kan me best voorstellen dat er iets mis is gegaan met haar aangiftes (of weet ik veel hoe het werkt) waardoor ze te weinig heeft afgedragen.

Ik lees hier op het forum ook elk jaar dat vet veel mensen niet begrijpen waarom ze ineens of heel veel geld terugkrijgen van de belasting of heel veel moeten betalen. Ik snap ook best dat ik over mijn inkomsten belasting moet afdragen maar hoe en wat precies, geeeen idee.

7 likes

Nee, maar de opmerking van @Lula die volgens @oliverqueen zo vreselijk was, was in reactie op @Suikerklontje die bevestigde dat mensen dat blijkbaar niet weten.

Ik vind Revi nog extreem meevallen. Gewoon Levi maar met een R. De andere namen die je noemt vind ik pas heftig :stuck_out_tongue:

1 like

Waarom vind Cynthia elk eten “goed”? Wat houdt dat in? Ik snap dat je goed kan eten bij bijvoorbeeld De Librije maar zij zegt dit al over een ontbijtje van yoghurt met muesli. Je zegt toch gewoon was lekker.

11 likes

Hij was toch een docu aan het maken? Of bedoel je wat hij daarna hiermee gaat doen?

Willemijn die in haar nieuwe vlog filmt dat ze op de wc gaat zitten, wc-papier pakt, afveegt en doorspoelt :face_with_raised_eyebrow: why

12 likes