Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik twijfelde om het te plaatsen maar merkte bij mezelf ook echt die stress van zo’n situatie. Om te commenten onder de video vond ik een beetje belerend maar moest het zelf kwijt ofzo omdat het me zo van mn stuk bracht. Zegt ook wat over mij vrees ik :crazy_face:

1 like

Zij is echt mijn favoriete youtuber ooit

2 likes

Wat is Willemijn toch gruwelijk irritant met haar Cóóstès de hele tijd.

5 likes

Ja wat een droom om zo’n mooi appartement in je eentje te kunnen betalen! Was stiekem een beetje jaloers maar ook blij voor haar.

2 likes

Jeffree Star vliegt naar LA met KLM en ze raken zn koffers kwijt. Dan ziet hij een artikel op de telegraaf en gaat hij Nikkie ff bellen ‘because she’s from Amsterdam’. Nikkie komt gewoon uit Dutchland hoor, er is meer dan alleen Amsterdam.

Vind ik niet trouwens, buiten de ring is boeee

Hij dragged KLM wel echt trouwens :angry:

13 likes

ahahahahaha wat, Nikkie belt zeker wel even met KLM om het te fixxen?

8 likes

Nee om het artikel te vertalen hahah

Oh :sweat_smile:

En dat blijft zo jammer. Bagagesysteem was kapot. Dat is niet in beheer van KLM. Dus KLM kam er technisch niks aan doen.

2 likes

Wie heeft er dan ook een tas van 60.000?:joy:

13 likes

Haha ik heb dus die halftime show van Maroon 5 erbij gezocht en ga zo stuk om dat ‘Atlantaaaa’

2 likes

jeetje die dm die mascha heeft ontvangen. echt NIET normaal!! :sob:

(iets in de trant van ik zag je vorig jaar in ziggo dome, ik stond achter je, had ik je toen maar doodgeslagen)

Leuk die discobal :smiley: Deze is ook weer nice.

6 likes

Yooooo mega goed dat ze aangifte doen

2 likes

ja heel goed en dat ze het gelijk serieus nemen

1 like

Ja idd. Wtf ik hoop dat ze kunnen achterhalen wie dit heeft gestuurd.

3 likes

Die lijm…

3 likes

Is dit al besproken? Jessie Maya in de clip van Roxeanne Hazes, een aantal keer (0:08, 1:33, 2:55). Niet mijn muziekstjil, maar wel leuke clip vind ik :slight_smile:

edit: had misschien bij beuty gemoeten, sorry

2 likes

Maarten Heijmans :heart_eyes:

7 likes

Rutger en Thomas hadden vandaag een gender revealparty voor hun nieuwe puppy. Zij maken precies dezelfde video’s als mensen die een baby verwachten. Ik vind het persoonlijk erg overdreven, maar het zag er wel gezellig uit.

4 likes