Oh damn, en dat na al die decadente verlovingsfeestjes en weet ik het. Sneu zeg.
Waar is de samenvatting Tatta Whisperer?
Het is uit met dr ex dus ze gaat niet trouwen. Heel verdrietig.
Maar geen reden?
Idk zo ver kwam ik ook niet, vind huilende mensen altijd saai om naar te luisteren.
Rijke Engelse meisjes vallen niet onder mijn tatta expertise, maar de verloving is over en geen redenen. Maar ook geen âwe houden nog van elkaar maar het werkt nietâ dus ik denk niet dat het een wederzijdse goede break-up was en aan haar breakdown te zien heeft zij het niet uitgemaakt.
Ja precies. Ik volgde haar een aantal jaar geleden een tijdje. En nu keek ik soms nog wel eens op haar insta en alles ging inderdaad over trouwen. Het kwam over alsof trouwen echt een van haar levensdoelen was. Dus daarom echt extra sneu inderdaad.
Sommige mensen denken echt dat alles oké is om te zeggen.
Ik mag mijn mening geven dus dan doe ik dat, ook al geef ik daar een ander een slecht gevoel bij.
Bijzonder ook dat diegene zelf in haar post al aangeeft dat het niet aardig is wat ze zegt, maar vervolgens wel erop door blijft gaan?
âIk weet dondersgoed dat dit kwetsend overkomt, maarâŠâ Just stop there. Waarom hebben mensen de behoefte om dan toch te kwetsen, vooral als je het zelf al inziet. Het zinnetje âniet lullig bedoeld, maarâŠâ ben ik echt allergisch voor, haha.
âIk wil niet lullig doen, maarâŠâ
Als je zelf nog voor je iets ĂŒberhaupt hebt gezegd inziet dat iets lulligs is dan moet je misschien gewoon je mond houden. Waarom snappen mensen dit niet.
Echt walgelijk vind ik zulke soort reacties. âSorry ik weet dat het kwetsend is, maar allemaal kwetsende dingenâ Wat denkt die persoon ermee te bereiken?
Vind het ook echt debiel dat iemand die reactie plaatst, maar ik deel wel echt de mening dat haar vriend echt nog heel kinderachtig is. En zij praat altijd zo diepzinnig over het leven, relaties en de toekomst. Zij was/is volgens mij ook heel erg âop zoekâ naar iemand om iets mee op te bouwen (huisje boompje beestje), volgens mij gaat dit echt nog finaal mis, maar goed. Totaal niet de behoefte om dat onder haar videoâs of instagram te commenten nee.
Eens. Maar ik begrijp de gedachte wel. Zij doet niet aan scharrels, alleen maar aan relaties, en wil het liefst voor haar 30e trouwen en moeder worden. Dus: what are you thinking met deze gast? Maar goed. Nmsmvpe.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zoân schokkende outfit? Haha
Ik vond het wel ernstig lelijk. Maarja, ik zie maar weinig mensen op straat die ik Ă©cht leuk gekleed vind. Kijk er niet echt van op als iemand dit aantrekt
Dacht het niet. Heb een reputatie hoog te houden
Mascha doet dit echt altijd met haar neusvleugels, vooral als ze parfum op doet of met finishing spray spuit ofzo. Dan denk ik huh wat heeft dat voor functie? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst mijn neusvleugelspiertjes heb gebruikt
Ik zou denk ik in iedere lelijke outfit wel de straat op gaan. Dat soort dingen boeien me nu echt niets.
(Zul je net zien dat je op dat moment een ex tegenkomt, maar goed.)