Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Wat gaat er mis met je als je dit VERkoopt?

1 like

Ook dat, maar het feit dat er vraag naar is schokt me het meest.

1 like

Als ik 15.000 dollar zou kunnen verdienen door mijn badwater te verkopen, zou ik het ook wel weten hoor. Kom maar met dat geld hahaha

22 likes

Nu ben ik een soort worm hole van dit soort dingen terecht gekomen.

7 likes

Dat is mij ook helaas gebeurd. :unamused:

1 like

Ik vind dat hele ‘‘knusse huisje’’ van Jill zo’n onzin. Het is gewoon een normaal en ruim appartement, met meerdere kamers? Zeker voor iemand die alleen woont en van haar leeftijd. Er wordt gedaan alsof ze op een of andere kamer op 10 hoog is gaan wonen. Echt een beetje disturbing. Ik woon in appartement met 1 slaapkamer zonder aparte ‘‘kledingkamer’’ en apart toilet, ruime berging etc, een bad etc. Ja i know, #zurekantoortrut

64 likes

Is dit niet die meid die overal beweert de eerste echte reisblogger te zijn dus daardoor autoriteit maar inmiddels geluk moet hebben als ze 100 likes op dr Instagram foto krijgt?

4 likes

Ik begrijp je hoor, tuurlijk het is een stuk kleiner dan wat ze hiervoor had maar het is nog steeds meer dan prima. Zeker als het er omgaat dat het voor financiële redenen was, gok dat dit ook nog niet goedkoop zal zijn. Het is ook allemaal vrij nieuw wat er in zit qua keuken enzo en alles is in prima staat.

6 likes

En ze kon ruilen van appartement met haar broer toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen. Ze had iig veel geluk dat ze gewoon binnen hetzelfde complex kon verhuizen en niet lang hoefde te zoeken naar een nieuwe/goedkopere woning.

Zij zelf haha en ook veel mensen in de comments.

2 likes

Attractive and cool :rofl:

3 likes

Ik vind knus gewoon een begrip voor warm en gezellig. Een groot ruim huis kan ook iets knus hebben.

3 likes

Ja klopt, ze zegt alleen ook dat het een klein huis is en ik zou dat niet klein willen noemen maar dat zal ook maar zijn wat je gewend bent I guess.

1 like
  • Badwater verkopen voor 50 dollar
  • Doe dan mij toch maar mokken verkopen van 40 euro met duurdere materiaalkosten

0 stemmers

1 like

HAHAHA oh god

Dit is weer echt quality-content :joy:

30 likes

Dat Maroon 5 stuk was me favo :joy:

3 likes

Aimee vertelt in haar video over een bijna-ongeluk en heeft een flink deel van het verhaal beide handen niet aan het stuur. Vind dat best leip eigenlijk. Als je al heel erg geschrokken bent is je aandacht misschien al niet optimaal. Dan zou ik echt even stoppen als het kan of in elk geval de handen aan het stuur houden.

5 likes

Ik heb net de hometour van Jill gekeken. Mooi appartement! Krijg er wel een dubbel gevoel bij. Ze heeft een accountant vriendin, woning geruild in hetzelfde gebouw en mooie meubels enz. Toch blijft ze benadrukken dat het klein is, knus en dat veel spullen niet paste. Ik snap dat het een grote verandering is en kleiner wonen als een soort stap terug kan voelen. Maar ik zie dat ze ook veel geluk heeft.

8 likes

Nav jou berichtje ook even gaan kijken en idd! In die staat moet je echt even stoppen bij de eerste parkeerplaats die je tegenkomt om even bij te komen. Kreeg ook de kriebels van de handen los van van het stuur en voor haar gezicht haha maar heb zelf recent ook een autoongeluk gehad dus voelde helemaal die spanning

2 likes