Vind hem met zijn gelach de hele tijd vrij kinderlijk overkomen. Maar hij is ook ‘pas’ 20 en zij 27.
Bij al die festivaloutfit video’s denk ik alleen maar aan hoe je daar mee naar de wc gaat. Dan zit je daar in je playsuit met lange achterkant in de dixie. Wat een ellende lijkt mij dat.
Huh is zij 27?
Ugh wanneer houd deze vreselijke trend op? Ik snap écht niet hoe je anno 2019 nog zulke video’s kunt maken zonder gewetenswroeging. Ik had Thomas en Rutger echt hoog zitten maar ik vind dit echt zo’n dealbreaker. Waar ben je mee bezig man
Ik zag net een vlog van Enzo Knol (van 21 juni) en in de laatste paar minuten zie je hoe hij een sticker van zijn auto aan het krabben is. Die had iemand erop geplakt. Ik heb echt best wel te doen met hem, ik snap dat 'ie hier ‘zelf voor gekozen’ heeft maar het lijkt me echt enorm zwaar.
Zegt Noor in haar nieuwe vlog nou dat de haan van Tess een ei heeft gelegd???
(Het zit echt in de eerste secondes, dus je hoeft niet ver te zoeken )
Dat was mij ook al opgevallen. Ze ziet er echt mooi fris en naturel uit.
Mijn foto’s zijn ook niet om aan te zien.
Dit is toch gewoon vandalisme? Lijkt me dat niemand daarvoor kiest
Haha ja mensen waren bij mij ook verbaast, had ook maar 4 uur weeën (ingeleid), dus dat zal het wel zijn!
Volgens mij wel want ze had volgens mij verschillende accounts voor die enkelbandjes. Maar volgens mij post zei nu ook weer op dit forum haha.
Ik vind enkelbandjes altijd zo apart. Vooral die bandjes die je enkel kunt knopen en niet af kunt doen. Soms ben ik op een kantoor en dan zie ik zo’n vrouw in nette kantoorkleding met onder haar panty zo’n enkelbandje en dan denk ik altijd: ‘Overdag is zij een carrieretijger maar in de vakantie is zij een wilde meid op het strand van Blanes.’
Voor de liefhebbers; Bram Krikke gaat meedoen aan De Slimste Mens
Zo leuk! 15 juli begint het weer zag ik. Zin in!
Ik denk dat ze die pagina gewoon weer terug veranderd heeft naar hetisgebeurd omdat er zoveel gezeik op kwam dat het ineens een pagina met enkelbandjes was geworden
Ligt het aan mij of probeert ze de hele tijd zo’n rollende R te gebruiken? Dat deed ze voorheen nooit. Alsof ze dat in dr dagelijks stemgebruik wil implementeren.
Vergelijkbaar:
Ik lees net ergens dat Enzo ook in Gio zijn film zit. Ik heb deze informatie van iemand dus kan geen linkje posten ofzo.
Dit zei ik ook tot vorig jaar nog
Jawel is ze wel
Dat ben ik inderdaad niet maar ik ken haar wel (die pagina was dus ook niet voor mijzelf )