Ze heeft wel de zelfde voornaam als dat enkelbandjes account dus misschien heeft Jill twee vriendinnen met de zelfde voornaam die allebei enkelbandjes maken.
Ik heet geen Beau en ik maak geen enkelbandjes
Ik heb haar dat account gegeven omdat ik dagen van tevoren aangegeven heb met het account te stoppen en dat iedereen mocht ontvolgen omdat er een webshop account op zou komen - wat niet mijn webshop is - plus ik heb geen DM contact met jou gehad dus waarschijnlijk heb je deze met haar gehad.
Let’s not.
Dat maakt niet uit hoor want het is geen exposing - ik ben het niet
Je mag hem ook posten hoor
Is tegen de forumregels en niemand wil dat Viooltjes een ban krijgt
Ik vind het overigens niet erg dat jullie denken dat ik het ben maar wel lullig voor haar als ik hier dingen post over mijn partner of iets dergelijks vandaar dat ik het uitgelegd heb en daar laat ik het verder dan maar bij. Ik ga mijzelf niet exposen om te bewijzen dat ik het niet ben.
Dat klopt. Ik ben de Channing van het vorige forum en van de hetisgebeurd pagina.
Nee, alleen de naam is terug veranderd en alles is er van verwijderd - ik heb wel de inloggegevens maar er wordt verder niks met de pagina meer gedaan.
Zij gebruikt hem niet meer, ik zou hem ook kunnen verwijderen denk ik (als dat mogelijk is bij instagram? Ik ben niet heel bekend met instagram)
Ik snap het allemaal niet meer. En ik haat enkelbandjes, omdat ik ze nooit pas.
Zij had teveel accounts vandaar dat ze mijne overnam. Wat snap je precies niet?
Ok fine
Kunstwerkje wel
Wat is de URL van dit instagram account?
Instagram.com/ikhebgeenideewaternuallemaalgebeurd
Schattig dat jullie er op klikken hahaga.
ik heb namelijk wel een idee en er word flink gelogen
Yesss mn favo programma. Denk niet dat ie er lang in blijft haha, maar wie weet verrast ie me.
Edit: oh ben nu pas bijgelezen. Waar gaat dit over joh.
Was het geen spon?