Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Eens. Het lijkt alsof er over de één wel van alles gezegd mag worden en over de ander niet. Als Alwin zo fragiel zou zijn dat hij zo’n opmerking niet aan kan (wat ik betwijfel), moet hij zijn leven of kwetsbare delen daarvan niet op het internet zetten. Dan zijn er gewoon mensen die het bejubelen wat je doet, maar ook mensen die het of hem ‘niet leuk’ vinden.

13 likes

Ik heb echt het idee dat ik vandaag op een totaal andere planeet zit dan sommigen van jullie. @lipkip haakt in op die dating serie door te zeggen over Alwin: niet mijn smaak maar iemand anders veel plezier ermee. Die opvatting is gebaseerd op haar beeld van Alwin als Youtuber omdat ze hem niet persoonlijk kent en dus niet vanuit die positie kan oordelen. Ze steekt dan toch nergens haar hakken in het zand of bedoelt iets anders dan ze het zegt. Er zitten hier een paar mensen die het anders lezen maar volgens mij snappen ook genoeg mensen wat ze wel bedoelt te zeggen.

38 likes

En jij, ik heb je back hierboven dan wel maar dit soort uitspraken zijn ook niet nodig. Onderbouw dan je uitspraken zodat iemand je wel kan begrijpen.

9 likes

Jezus, dat ga ik even googelen. Hoezo ken ik dat niet.

1 like

Dit idd. Als een iemand zei “ik vind dit gemeen” en de ander had gezegd " De 2 topics staan hier vol mee en als het bij een ander word gezegd dan is er niks aan de hand" was er veel minder discussie wss.

Wees eerlijk Pretty, je zat te F5-en voor de drama.

16 likes

Ik werd geroepen.

5 likes

Dit bedoel ik, je blijft op iedereen die het niet met je eens is zo’n irritante “stoere” reactie geven omdat je niet wil erkennen dat je opmerking anders kan worden opgevat dan je zogenaamd bedoelde.

1 like

I see you typing @Penny_Lane ben benieuwd naar je opstel

F5 F5 F5

19 likes

Godsamme jongens, al die berichten: ik dacht dat Sanny bevallen was. Maar neen, drama in forumland.

9 likes

eerlijk, deze discussie is spannender dan enig aspect aan Sanny en haar nageslacht.
En is zij niet een mommyblogger?

ja, ik vind Sanny echt Fucking saai

37 likes

dit vind ik niet echt kunnen.

5 likes

Ze bedoelt de vlogger he. Niet het persoon zelf. Dat is wat anders.

10 likes

Vind dit er niet bepaald uitzien alsof ze de camera zo spannend vindt. Ik word er zoooo ongemakkelijk van om naar zulke beelden te kijken :no_mouth:

25 likes

Komt me ook mijn neus uit dit soort meiden op instagram. Doe gewoon normaal en niet zo huppelkutjesachtig voor de camera, hoe moet zoiets er in het echt uitzien… :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

23 likes

Ik had nooit gedacht dat Belle Perez een stijlicoon voor de huidige generatie zou zijn, maar hier zijn we.

70 likes

Ik vind het wel een leuke video van Alwin maar ik heb al drie keer reclame gehad in 7,5 minuut…

Ik begrijp alleen niet waarom hij álles zo overanalyseert. Zowel zichzelf als situaties en ook wat anderen zullen denken of voelen. Lijkt me vermoeiend voor jezelf en voor de ander niet echt gezel.

2 likes

Ugh, ik vind dit ook zo vreselijk! Wat proberen ze hiermee te zeggen? Kijk mij schattig doen?

1 like

‘‘Hihihihi, kijk mij eens mooi en lief zijn ihihihihi!!!’’

Ga fietsen met je:
image

12 likes

Ik krijg over het algemeen een beetje de kriebels van perfomatieve kwetsbaarheid. Ik denk niet per se dat hij onoprecht is, maar ik vind het mega ongemakkelijk om te kijken naar mensen die zichzelf filmen/editen/neerzetten als ~eerlijk en kwetsbaar~. Het heeft altijd iets gekunsteld, hoe goed bedoeld ook. Ik denk bijna dat je dat alleen maar echt kan laten zien als je iemand anders de regie geeft.

43 likes