Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Hahahaha in wat voor omgekeerde wereld leef jij dan?

Edit: en als je dit een vervelende opmerking vindt dan mag je me eerst vragen wat ik hier precies mee bedoel en dan ga ik dat dan pas toelichten en dan mag jij het daarna pas vervelend vinden, oke?

63 likes

Bij mij werkt het ook zo. En nog vele met ons denk ik. Jij zegt letterlijk dit:

Hoe hadden we dat dan moeten oppakken? Ik kan hier niks anders van maken dan dat je hem geen leuk persoon vind.

14 likes

Ik zou het opvatten alsof het over Alwin als youtuber gaat, en niet over hem als persoon. We kennen hem toch niet persoonlijk?

16 likes

Jongens de schoolbel gaat. Allemaal weer naar binnen!

46 likes

Het gaat in 2 topics vaak over de youtuber zelf. “Ik vind die stijl lelijk " " Ik vind hoe diegene praat raar” enzovoorts als iemand dan zegt “Ik vind die alwin niks” denk ik niet oh ze vind zijn programma dingentje niet leuk. Want Alwin is niet zijn kanaal en niet de titel van zijn videos maar hij zelf.

Ohja rn ze zegt " er zijn vast wel vrouwen die hem wel zien zitten…" bedoelt ze daar dan mee “Er zijn vast vrouwen die de video reeks wel leuk vinden” :relieved:

20 likes

Haal dat bord voor je kop eens weg. Geef gewoon toe dat je formulering niet helemaal klopte met wat je bedoelde.

14 likes

Ik weet niet hoe al die kanalen heten, dus dat verschil zie ik niet. En naar mijn mening is er idd een onderscheid tussen de gewonepersoon, en degene zoals die zich als publiek figuur op youtube presenteert.

Ben wel eens dat er in de verschillende topics over bloggers/vloggers veel commentaar gegeven wordt dat op de persoon gericht is. Maar dan nog vind ikzelf zeggen dag je een bepaalde vloggers ‘niets vindt’ niet zo schokkend eigenlijk. Zou er ook zo over gevallen worden als iemand dit over bijvoorbeeld Mascha gezegd zou hebben?

2 likes

Heel eerlijk, ik dacht dat @lipkip bedoelde dat het haar type niet is. En dat kan toch ook gewoon. Zag er niks lulligs in verder.

60 likes

Nja mij maakt het niet uit wat er over wie gezegd word (mits het niet al te ver gaat) maar ik vind het in dit geval raar dat wanneer iemand er op aangesproken word diegene doet of ze totaal iets anders bedoelde .

Maar in " Ik vind Alwin helemaal niks zijn geblokte jas ook niet maar misschien zijn er vrouwen die hem wel leuk vinden"

Lees ik niet “Ik vind deze serie niet leuk” dat word er gewoon niet mee bedoelt.

5 likes

Nee Ik snap de deal ook niet, we mogen mensen toch gewoon stom vinden?

Ik heb hier eindeloze lijsten geplemd van youtubers die ik stom vind zonder gegronde redenatie en daar heb ik nooit commentaar op gehad.

Ja het staat open op het internet maar om als youtuber dit topic te gaan lezen is sowieso een beetje zelfkastijding.

51 likes

Ik heb ook nooit gezegd de serie, maar alwin als youtuber. Dat is wat anders. Maar goed, eigenlijk is het ook niet zo heel belangrijk deze discussie. Vind alleen dat er soms buiten proportioneel over sommige opmerkingen wordt gevallen, terwijl dat in andere gevallen helemaal niet gebeurt.

3 likes

Ik vind ze ook echt niet leuk en niet prettig drinken. Meerdere malen heb ik van mensen Blond artikelen gekregen maar ik begrijp echt niet waarom. (ja #ondankbaar, dit kan waarschijnlijk beter in het opbiecht topic)

1 like

“Ik vind die @Zemraluani echt niks maar er zijn vast andere forummers die haar wel leuk vinden.”

:woman_shrugging::woman_shrugging:

11 likes

Dat betwijfel ik.

9 likes

Ho ho ho ho ho mefrauw

Ik ben geen youtuber en dus offlimits hè!

7 likes

Ja dit is een topic waarin we youtubers bespreken en dat al redelijk strak gemodereerd wordt. We mogen niks privacygevoeligs delen, niet bashen op gewicht en niet trollen

Gelukkig mogen we nog wel ongenuanceerd zijn, anders hadden we hier weinig meer te bespreken.

15 likes

Je mag het toch gewoon zeggen als je iemand niet zo leuk vindt? Hierboven is ook veel gezegd over Wil & Tien, prima, maar dan mag iemand toch ook wat over Alwin zeggen? Ik begrijp best dat je hem niet zo vindt, ik behoor ook tot die groep. Er worden hier constant meningen (dan wel aardig, dan wel onaardig) gegeven over YouTubers, dat is toch een beetje waar dit topic voor bedoelt is?

14 likes

Echt niet kunnen, maar standaard zijn de meest gelikte Posts in dit topic over dit soort dingen, zoals gister:
Wil en Tien zijn saaie moekes, de kopjes passen bij hen want saai. Willemijn lacht irritant, Martine is te zweverig.

Dus waarom selectief vallen over iemand? En volgende week als Alwin toevallig iets zou doen dat hier niet populair is (shoppen bij primark) dan is de consensus ineens dat er van alles mis is met hem. Dat gebeurt hier elke keer.

Geen waardeoordeel, maar deze “outrage” is op zn minst erg inconsequent en op zn slechts vrij hypocriet.

59 likes

Ja stom ik ben het eigenlijk totaal eens hiermee en wil en tien zijn saai kan wat mij betreft prima, denk dat ik het voor alwin (die ik niet ken/gezien heb overigens dus ga puur af op omschrijvingen hier) gewoon sneu vind omdat het om iets gaat waar hij onzeker over is, en ik vind kritiek op iets kwetsbaars zielig? Dat zijn onderwerp precies is dat hij onzeker is en daten moeilijk vindt en dat ik vind hem niks daar dan precies de core raakt.
Maar dan mag het nog wel gezegd worden wel, idd.

6 likes

Naar mijn idee is het probleem in deze situatie niet dat er iemand een mening heeft over een bekende YT’er, maar dat deze persoon met mening over die YT’er en de jas die hij aanheeft, vervolgens doet alsof ze iets anders bedoelt. Hakken in het zand steken en geïrriteerde reacties hier plaatsen dat er geen aannames gemaakt moeten worden en dat het “om zijn werk gaat”. Sure Jan. Heel irritant.

8 likes