Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik geloof het bij hem wel maar dat maakt het voor mij juist ongemakkelijk. Dan zegt hij bijvoorbeeld: ‘Ik denk dit en dat en voel me ook niet zo lekker en heb slecht geslapen.’ en misschien ben ik dan ongevoelig hoor maar dan denk ik alleen maar: pffffff. Ik word al moe als ik er naar kijk.

(Maar goed verder vind ik het een leuke serie, dat wel.)

5 likes

Dit vind ik ook! Ik zet zijn video’s eerder op als een soort podcast waarbij ik soms kijk naar het beeld, maar kan er niet rustig voor zitten omdat hij echt teveel praat.

Ook ik heb last van die 20sec durende reclame’s :unamused:

1 like

Ja ik geloof hem ook wel, maar ik denk dan ook ok, hij heeft de camera erbij gepakt om dit van zichzelf te filmen, daarna heeft hij het gemonteerd op een manier waarvan hij denkt ‘zo wil ik het laten zien’. Is natuurlijk gewoon je verhaal tellen, snap ik, allemaal prima. Maar ik kan het niet echt zien als ‘authentiek’ en dat icm dat het super authentiek bedoeld is geeft mij een cringe-error.

6 likes

@iedereen die net over Lipkip viel, nu ben ik benieuwd: vinden jullie de opmerking “ik vind Sanny echt fucking saai” dan ook niet okee? Of mag dit wel?

5 likes

Leuk:

10 likes

Ik vind hem om deze reden vooral heel negatief overkomen en dat zuigt echt energie. Hij heeft zo zijn problemen en daar kan hij niks aan doen natuurlijk, maar de manier waarop hij zijn video’s invult is vaak zo negatief. Terwijl hij wel in staat is om met originele concepten te komen en goede video’s te maken.

Bijvoorbeeld die tasty video’s. Ik vind dat concept echt leuk, maar tussen het koken door zit hij alleen maar te zeuren over dat het zoveel werk is, dat hij veel moet afwassen, etc.

5 likes

Zo mee eens.
Daarbij is het nog vrij dwingend ook nog. Degene die gecorrigeerd wordt, moet bijna op de knieën.

7 likes

Het is echt :cucumber::stopwatch: in YouTube land hè?

Iemand nog iets interessants gezien?

17 likes

@Zemraluani

Die heb ik al op tv gezien :sob:

1 like

Daarop kan je gewoon zeggen nmsvpe, was het voor iedereen toch gelijk duidelijk geweest.

1 like

Wat betekent nmsvpe?

12 likes

‘Niet mijn smaak, veel plezier ermee’ denk ik? Zoiets iig? Geleerd van het forum haha.

Net ook de video van Alwin bekeken, vind het interessant om naar te kijken! Leuker dan die eindeloze vlogs en challenges op YouTube.

Hahah really?

9 likes

Cute.

9 likes

Ik vind dat net zo goed een onaardige en onnodige opmerking, zelfs enigszins provocerend in deze context, maar voel na alle berichten hierboven nul energie om dezelfde discussie te herstarten. Denk dat hier altijd een meningsverschil in wat wel of niet kan zal blijven.

Hahahaha oke oeps, that’s me :sweat_smile:. Ik ga weer verder vakantie vieren haha, joeeeee

1 like

Mooi huis waar Jill nu is gaan wonen.

2 likes

Haar foundation matcht wel mooi met de vloer

65 likes

Je bedoelt ‘No Filter’ toch? Leuk, denk dat ik hem ook ga bestellen! :slight_smile: