Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Oooh ik dacht door de foto dat ze er 6000 hadden hahaha.

Edit: 6000 sets mokken laten maken dus :joy:

1 like

Ja, zeker jammer, vond haar altijd zo ontzettend leuk, en velen met ons.

1 like

Heb net de vlog van enzo gekeken van meer dan een uur (nee ik had niets beters te doen), maar zo mooi om te zien hoe hij kon genieten van een avondje kermis zonder dat mensen hem herkennen!

Natuurlijk is dit onderdeel van zijn werk, maar het lijkt mij echt heftig dat je niet zomaar over straat kan. Ook toen ze bij die mevrouw binnen waren en je continu kinderen hoort roepen en de deurbel hoort gaan.

Ik zou knettergek worden. Maar misschien ben ik daarom geen bekende YouTuber (naast nog 100 andere redenen :joy:)

4 likes

Nav het gesprek hier over t nieuwe boek van Jamie weer eens op haar insta gekeken, maar het lijkt alsof het aantal bikini-bil-sexy foto’s exponentieel gestegen is in de afgelopen tijd sinds ik haar ontvolgd heb. Kan ik me van eerder niet zo herinneren

huhhhh in mijn gedachten is deze meid forever 11 en nu praat ze over trio’s en orgasmes

7 likes

Ik vond dit wel meevallen en ook dat over die date nog een kans geven vond ik niet zo gek overkomen toen ik het zag. Ik denk dat heel veel mensen er net zo in staan als hij en het lijkt me eerlijk gezegd ook best een gezonde houding, ik vond het niet echt overkomen alsof hij het alleen voor z’n eigen experiment deed. En dat met dat meisje die zich versliep, ik zou ook een beetje denken dat iemand een smoesje gebruikte om niet meer te komen, daar vind ik hem nog best ok mee omgaan

1 like

Ew same, ergens wil ik kijken maar anderzijds voelt het alsof ik dan allemaal dingen te weten kom over mijn jonge zusje (mijn zusje is al in de 20 maar blijft in mijn hoofd ook forever 11)

1 like

Sinds blond een plaatje tekende tijdens de verkiezingen met een vrouw erop die zei: ‘ik vind kleuren zo leuk!!’ kan ik ze echt niet meer serieus nemen. Sowieso altijd maar die vrouwtjes die thee zitten te drinken en zitten te kakelen. Het is 2019 come on.

43 likes

Maar dat is toch het hele punt van daten? Kijken of het/iemand wat voor je is?

Zeker zo vroeg vind ik daar echt niks mis mee hoor. Als hij nou een relatie van een paar maanden met iemand aan te gaan om te kijken hoe hij er in staat: dat is inderdaad niet heel netjes. Maar op het punt waar hij dat zegt heeft hij alleen met haar gechat en haar nog niet eens gesproken. Ik vind het nogal vroeg om dan al te spreken van “iemands en haar emoties gebruiken.” Overigens zegt hij ook meerdere keren dat hij dit ook doet omdat hij denk dat het een leuk meisjes is en om te kijken of het wat kan worden. Waarna zij niet komt opdagen op hun date. :biggrin: Ik denk dat je veel over Alwin kan zeggen, maar ik vind hem hier niet de boeman.

Ik vind het wel een leuke serie, mooi om te zien hoe hij zo open is over alles. Ben benieuwd hoe het verder gaat!

9 likes

Echt super gaaf! Ik denk ook dat hij bewust de vlog van de dag erna eerder heeft geupload want daarin zei hij volgens mij ook zoiets van “sorry dat ik er niet was bla bla” (of ging dat over het circuit?) dus niemand snapte daar wat van. En dan een paar uur later de onthulling dat hij er wel was. Geweldig.

Vond het eindejaars-overzichtsbord waarop ze Anne Faber hadden getekend nog een stuk erger.

5 likes

Hè wat?! Meen je! Wat een sukkels daar zeg

2 likes

Ik vind zijn video’s altijd visueel zo mooi en goed geëdit maar toch zijn ze altijd saai ofzo, terwijl het onderwerp wel interessant is.

3 likes

Nouja, je moet toch ergens beginnen? Als je daten zo eng vindt kom je ook niet van die angst af als je het nooit probeert, toch? Dan raak je in een vicieuze cirkel en blijft het altijd eng omdat je nooit uit je comfortzone stapt. Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar zeker met een eerste date, waarbij je toch nog maar moet zien of het wel klikt, vind ik het geen probleem. Zeker omdat hij zegt haar leuk te (lijken) vinden en haar graag beter wil leren kennen. Experiment is een beetje een ongelukkig gekozen woord van hem, denk ik.

1 like

de mokken van w.i.l. en t.i.e.n. zijn al uitverkocht!
hebben ze toch goed voor elkaar

4 likes

wow wat goed!

op de een of andere manier vind ik dat ook echt supertof voor de onderneemster waar ze mee in zee zijn gegaan.

6 likes

Haha ik vond het ook echt geen dilemma, maar de andere kant op. Zou niet dood gevonden willen worden met een blond mok. Vind het echt verschrikkelijk maar de mate van haat kan ik niet volledig beargumenteren. Het doet echt emotioneel iets met me op een slechte manier.

Edit: denk dat het die wangetjes zijn. Met name dan

19 likes

Neeeee niet onderneemster zeggen :smiley:

1 like

Oh sorry? :joy:

Ondernemer? Powervrouw?

1 like

entrepeneur:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like