Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Dat moment dat hij een outfit kiest voor z’n date, ik kon alleen maar denken neeeee doe ajb niet die jas met ruitjes aan. Volgende beeld zie je hem op weg naar de date in die jas :grimacing:

21 likes

Besef wel door deze foto, dat ze bij volledige verkoop van hun voorraad meer dan 2 ton omzet hebben :flushed:

2 likes

Netto is toch waar het uiteindelijk om draait? Denk dat ze blij mag zijn als ze een derde van de prijs per mok uiteindelijk op haar rekening krijgt. En de verpakkingen zullen heus wel door Wil en Tien geregeld worden, maar ook deze zullen in de prijs berekend zijn. Ze gaan er natuurlijk geen geld op toeleggen om iets te verkopen.

3 likes

Haha je kan zoveel invullen als je wilt maar voordat je je gegevens kan invullen past ie de inhoud aan naar wat er nog is. Ik denk dat ze ongeveer 200 of 250 voorraad hebben? Op dit moment kan ik maximaal 86 sets in mijn winkelwagen stoppen.

(ik lijk vandaag echt super obsessed met hun en de mokken maar dat valt wel mee irl hoor :joy: )

1 like

Scrollend door het filmpje: 'Goh, ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de mok!

Komt er aan het eindje van het filmpje achter dat dat het was. Wat een anticlimax.

11 likes

Dit is wel veel te simpel gedacht hoor. Materiaalkosten, werkruimte, apparaten en onderhoud, belasting, pensioen, eventuele verzekeringen, dat tikt nogal aan.

6 likes

Haha same. En dat “dit kan alleen mij weer overkomen.”
Nee gast, je bent geen special snowflake, iedereen die tindert overkomt dit wel eens

4 likes

Ik geloof dus echt geen reet van alle ecologische argumenten. Toen ze begonnen met dit project was (als ik het me goed herinner) wat ze tegenhield van massaproductie volgens mij dat ze dan een te grote oplage moesten maken en de kosten te hoog werden.

12 likes

Misschien kun je ons bijpraten over de scène dat ze een voormalige koffiedatevrouwvriendin-iemand aanspreekt over de koele sfeer tussen hen? :grimacing:

1 like

Doen mokken zijn net zo beige als de meiden zelf :unamused:
Maar dat is onaardig van me.

Ik kan echt niet geloven dat ze zo’n enorme oplage hebben…?

Echte minions hebben toch nog geen internetbankieren op die leeftijd? Toch? Wie koopt die mokken dan?! Ik ben zelf volwassen met baan en prima salaris maar ik overweeg niet eens zo’n mok te kopen. Wie koopt ze dan wel?! Het interesseert mij!

2 likes

Hahah dat kan wel, was ik zelf ook benieuwd naar.

Samenvatting

Klein beetje een anticlimax want ze sprak “Inge” dus aan op haar gedrag, of er iets was en dat ze vond dat ze anders doet. Inge zei dat er niks was en ze bleef kortaf doen. En daarna had ze haar ont-volgt. Terwijl ze alle stories etc altijd bekeek. En daarna hebben ze nooit meer wat tegen elkaar gezegd als ze elkaar zagen.
Wat ik hier op het forum niet kan omschrijven is dat ze in het boek wel op een mooiere manier verwoordt wat zoiets met je kan doen en dat je vooral het onbegrip erachter zo vervelend is, dat het je onzeker kan maken.

4 likes

Ben toch wel weer benieuwd!

Tnx! Ja dat geloof ik meteen. Knap gedaan van haar.

Nou ik denk dat het grootste gedeelte van hun volgers wel boven de 18 is. Zeker sinds LLG is gestopt en ze nu voornamelijk over moederschap bloggen. Het minion gehalte valt volgens mij best mee!

6 likes

Ik ook, alleen na die hele gate bij het vorige boek, was ik tot voor kort toch haar een beetje aan het boycotten. Toevallig dat ik laatst na haar operaties toch weer eens een vlog van haar keek en ik vond haar toch weer leuk en sympathiek overkomen.

1 like

Hier precies hetzelfde. Overal ontvolgd etc. Ik volg haar sinds een maand op Insta en heb net voor het eerst sinds haar vorige boek een vlog van haar bekeken die ik als vanouds leuk vond om te kijken.

2 likes

In die nieuwe video is hij zijn portemonnee met 1200 cash verloren??? Wie heeft dat nou cash in z’n portemonnee
En sowieso gaan mensen nu weer geld sturen of zo net als eerst die mensen (wat ook zo raar was en fake leek)

Jammer eigenlijk toch? Ik vind het nog steeds jammer dat ze er destijds zo bij is gebleven. Heb toch altijd het idee dat ze niet daadwerkelijk die mening heeft (vrouwen moeten de man pleasen).

1 like

Sanny is al een tijdje niet online geweest… Hopelijk inmiddels bevallen!

4 likes

Vandaag voor de 2e x in mn leven een video van hem gezien, met die wipe out. Ik zag ook dat meisje, vriendin van hem en vroeg me af waarom ze zo stilletjes was, vond haar helemaal moeilijk te verstaan en ze was ook zo afwezig en teruggetrokken. Dacht gewoon dat ze nou eenmaal een beetje zo is, of misschien vindt ze de camera wel spannond?