Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Wacht wat? Ik kijk nu op die website en ze hebben geen print op de mokken? Toen zaten ze daar toch op social media zo over te praten? Of was dat voor die kaarten?

Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik blond Amsterdam over het algemeen ook al duur vind, evenals merken als Pip etc. En dat ik dat er leuker uit vind zien dan deze saaie mokken en ik daarom het belachelijk vind dat ze 20 euro per saaie mok vragen

En ik dacht inderdaad te hebben gelezen dat blond ook zelf productie deed. Aan het begin deden ze dat ook maar tegenwoordig dus niet meer.

1 like

De hoofdlamp is mijn beste aankoop ooit.

4 likes

Ik vind de mokken wel mooi en de vorm lijkt me juist wel chill… Moet ik nu naar het Viva-forum?

3 likes

Kkssssstttt :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja doei

Hahaha

1 like

50% van de mokken is al uitverkocht en dat binnen een uur tijd. Doen ze toch wel goed. Zelf vind ik ze inderdaad wat te saai. Ben wel blij dat ze hun logo onder op de mok hebben geplaatst en niet ergens anders.

Ik vind die mokken ook echt niet bijzonder, heb er zeker geen 40 euro voor over, masr blijkbaar is er alsnog een doelgroep die dit koopt. Ik vind het wel een slim idee om niet hun namen op de mokken neer te zetten. Net als Maschaplanner en al die andere namen zou ik dit echt niet op het product zelf willen zien.

Iemand de nieuwe serie van Alwin al gezien? Ik vind hem zo’n goede documentaire maker/verhalen verteller. En heel open, leuk om te zien.

18 likes

Je bent te laat

4 likes

byeeee

:laughing:

4 likes

De moeke mokken VS Blond Amsterdam mokken zijn wel twee vreselijke opties. Allebei even erg😱

2 likes

Waarom hebben wil en tien niet mokken laten maken van diverse vrouwelijke lichaamsvormen in meerdere kleuren. Dat is toch een stuk origineler en body positive :sunglasses: lekker perensap drinken uit een pear shaped body mok.

5 likes

image

Bijzonder!

Ps. vind de foto’s wel erg mooi die ze hebben gemaakt van de mokken

46 likes

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

9 likes

Ik ben het boek van Jamie Li aan het lezen. Vind het echt super leuk geschreven. Ben nu bij een hoofdstuk dat gaat over een persreis met andere influencers. Het is echt een kijkje in haar gedachten en super relatable (doordat alle ongemakkelijke en onzekere momenten worden beschreven, en hoe nep het wereldje soms is) vind het best een aanrader. :grin:

1 like

Mijn grote ergernis: als je puntjes gebruikt in een tekst, zijn het er altijd drie (of gewoon één). Nooit vier, of tien, of tweehonderd, zoals de gemiddelde babyboomer lijkt te denken.

Dat + twee keer “flinke” achter elkaar + “expresso” = :sob:

27 likes

Ik vind het juist wel sieren dat ze niet hebben gekozen voor de mega commerciële weg, maar voor een duurzame oplossing van eigen bodem. Daarbij heb ik liever deze mok in de kast staan, dan een mok geïnspireerd op die vreselijke kaartjes van ze. Ik vind 'm best stijlvol, maar het formaat lijkt me dan weer niet lekker drinken.

Ik ben wel benieuwd hoeveel ze erop verdienen, als ze er (zoals ze zeggen) weinig op verdienen, is het wel lekker cashen voor die vrouw. 500 mokken x 20 euro, 10.000 euro in een paar maanden tijd waarbij je ook nog andere klussen tussendoor kunt doen (want droogtijd) vind ik best veel!

4 likes

Huh dat laatste klopt toch helemaal niet :smile: De materialen kosten toch ook geld, er moet belasting over betaald worden, die vrouw heeft toch ook een uurloon, eventuele verpakkingsmateriaal kost geld, e.d.

10 likes

Ik heb het ook niet over netto. Bovendien denk ik dat het qua kosten best wel meevalt, want hoe duur is klei? Niet duur lijkt me. Apparatuur heeft ze al en verpakkingen zullen ongetwijfeld door Wil & Tien zelf geregeld worden lijkt me.