Ik vind het geen hele speciale mokken, met een ander glazuur had ik ze al mooier gevonden. Maar vind 20€ voor kwalitatief goede/mooie mokken die zijn handgemaakt door een kleine ondernemer zeker niet duur. En niet te vergelijken met mokken die je koopt op aliexpress/xenos.
@Hedwig @TantePollewop
Dit is een handgemaakte kwalitatief mooie mok. Je weet precies waar het vandaan komt en je kunt in de video zien hoeveel uur er in zit. Voor mij is 20 euro te veel voor een mok, maar voor het product an sich met alle uren werk snap ik de prijs. En het is dan toch totaal niet te vergelijken met iets van xenos of Ali expres
20 euro???
Zelfs mokken van blond Amsterdam zijn goedkoper, en daarvan vind ik het wel waard om wat meer voor te betalen…
Moet bekennen dat ik de video nog niet bekeken heb.
Maar ik vind het wél echt top dat ze het lokaal hebben laten maken!
Haha die zou je me gratis kunnen geven en ik zou alsnog weigeren ze in m’n huis te zetten
Die zou ik dan weer nog niet gratis willen hebben (vind het Blond design echt enorm lelijk🙈 ) gelukkig iedereen zijn eigen smaak. Vind deze wel mooi maar had ze al leuker (en unieker) gevonden als het glazuur in verschillende (pastel?)kleuren was geweest bijvoorbeeld… vind ze nu niet bijzonder genoeg voor 20 euro.
Haha, dit dus
Voor iets waar zowel Wil&Tien als de maakster aan moeten verdienen, snap ik op zich de prijs wel van zoiets wat met de hand gemaakt is. Daar gaat veel tijd en energie in zitten. Heb het er voor deze niet voor over, maar vind het wel goed dat ze op deze manier een andere kleine ondernemer ook steunen.
Lage, brede mokken drinken helemaal niet lekker
Leuke drinkbakjes voor de kat
Zeker wel. Bedrijf wordt gerund door 2 Nederlandse dames die alle illustraties etc zelf doen
Maar de producten zelf niet toch?
Ik snap wel dat ze voor neutraal hebben gekozen, maar het is niet mijn kopje thee (credits naar mezelf voor deze vreselijke pun). Ik wil best wat meer voor een mok betalen, maar 40 ekkies vind ik echt veel.
Edit: wel leuk dat dit lokaal wordt gemaakt en ze zo ook een ondernemer steunen, vind ik leuk.
Het servies enzo volgens mij wel gewoon zelf. Je kunt ook bij bepaalde producten het laten personaliseren en dat doen ze dan ook zelf.
Maakt verder ook niet uit toch? Ik zeg alleen dat ik 20 euro voor een saaie mok het niet waard vind, enkel omdat het van wil en tien is. Voor dat geld kun je bij andere winkels meerdere soortgelijke mokken kopen. Ik zou het geld er dus niet aan uitgeven. Wat een ander doet moet ie zelf weten. Ieder z’n ding toch?
Blond Amsterdam mokken zijn groot genoeg en lekker hoog!
Dit is echt kiezen uit twee enorme kwaden
Over een tijdje bij u in de kringloop