Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Hahaha what
Mijn hele servies kost nog niet eens zoveel

9 likes

Wil iemand misschien een screenshot posten? Ik kan de video nu niet kijken, maar ik ben wel benieuwd door jullie reacties haha!

5 likes

Ik wil de video niet kijken maar ben wel benieuwd naar die dure mokken😂

1 like

3 likes

Soepkom

32 likes

Wat ontzettend onpraktisch qua vorm en tegelijkertijd ontiegelijk nietszeggend qua uiterlijk.

71 likes

Huh? Een witte met beige mok? That’s it?! Die vind je bij elke standaard winkel toch, ikea, action, xenos

12 likes

Lijkt me niet zo praktisch, er kan zo te zien maar 1 vinger echt goed door het oor en misschien ligt het aan mijn slappe handjes, maar ik vind de mok dan veel te zwaar en hij helt dan altijd naar de andere kant :sweat_smile: en als het gloeiend heet is is het ook niet fijn om met je andere hand/vingers de mok te ondersteunen

1 like

Ik vind de mokken er trouwens wel mooi uitzien. Ik hou wel van soepkommen voor mijn thee :wink:
Maar om er nu €20 voor neer te leggen per mok… daar zijn ze inderdaad niet speciaal genoeg voor. En ze kunnen vast ook niet in de vaatwasser :astonished:

2 likes

O dat is dan wel echt nice :slight_smile:

1 like

Ik heb soortgelijke mokken bij de Xenos gekocht, jaren geleden al. Niks bijzonders idd.

1 like

Zeker ook via Ali express te krijgen voor 0.50 euro per mok.

1 like

Als je dan toch je eigen mokken collectie uitbrengt, hadden ze toch zoveel meer kunnen doen dan dit.
Ok, snap best dat je het ‘simpel’ wilt houden om een grote doelgroep aan te spreken.
Maar toch een beetje jammer dit… gevalletje net niet (voor mij iig)
En dan nog eens super duur, €20 voor 1 mok is echt niet ok!

ze lijken trouwens best veel op deze mokken van Blooming. ville

8 likes

Volgens mij zijn er ook mokken van HK living die echt bijna volledig hetzelfde zijn. Kan nu even niet zoeken. Maar zeker niet origineel die mokken. Wel jammer want ik vond her zeer sterk van hen dat ze iets kiezen van bij een lokale ambachtsman( vrouw). Ipv iets megacheap van bij ally en er dan monsterwinsten op maken

2 likes

Moet ik naar het opbiechttopic om te zeggen dat ik meerdere mokken heb van 20 euro en het dat vaak ook wel waard vind?

14 likes

Van mij niet hoor. Ik heb ook mokken van +20 euro, maar die vind ik dan wel speciaal genoeg om het waard te zijn.
Ik vind bij deze mokken het design op het eerste gezicht niet speciaal genoeg om er deze prijs voor neer te leggen (al vind ik ze dus wel echt mooi), en zelf geef ik niet zoveel om dat ze van Wil&Tien zijn. Als je dat wel leuk vindt, dan is die prijs het misschien best waard.

6 likes

Nee precies! Ik eigenlijk ook enkel als er of een verhaal (reis oid) achter zit of ze echt bijzonder zijn.

Vind het ontwerp inderdaad ook niet bijzonder maar gezien het werk wat erin zit vind ik 20 euro niet eens exorbitant hoog.

4 likes

“DROOM komt uit! Dit is onze EIGEN MOK!”
Iets hieraan vind ik eigenlijk heel erg sneu. (vooral in combinatie met het resultaat)

26 likes

Me:

29 likes

Hahahahahhaha