Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ahh ik ben echt blij dat Dan en Phil beide op een punt zitten waar ze dit kunnen delen. Die tijden van de ‘Phan’ shippers waren ook echt heel toxic.

Ook wel fijn dat zijn verhaal (op het geout worden na) een stuk positiever is!

5 likes

Monica is ook iemand met bovengemiddeld veel invloed en bereik (onder jongeren althans), dat trekt eerder mensen aan met verkeerde intenties. Ik denk dat Monica daar helemaal niet mee bezig is, dat ze supergul is, maar dat bepaalde gewiekste en doortrapte types kuch Noor kuch dus makkelijk een andere instelling kunnen hebben. En soms duurt het even voordat je dat doorhebt.

16 likes

Haha denk je dat echt? Volgens mij heeft Noor absoluut niets te klagen, dus denk niet dat ze voor de fame of het geld vrienden met Monica wilde worden :’) Net als die meiden van LA Sisters.

2 likes

Jep, dat weet ik wel zeker.

Oh ben jij Noor?

1 like

Nee. Ik ben Hans Kazan.

76 likes

Don’t know him :woman_shrugging:

3 likes

De mokken van Wil&Tien! Ik vind ze een beetje saai? Toen ik ging pottenbakken waren er zoveel gave glazuren, vind deze zo saai. Maar t past wel bij ze.

9 likes

giphy

32 likes

Haha ja vooral tot de onhulling duurde erg lang. Daarna was het wel leuk, lieten ze het proces zien.

Hehe

afbeelding

34 likes

Naast dat het saaie mokken zijn, vraag ik me af hoe je hier uit drinkt?! Eerst je vingers door dat kleine oortje proppen om vervolgens een slok te nemen en je ogen vol te gieten met koffie?

Maar ach, NMSVPE.

10 likes

Huh 20 euro per stuk en je koopt ze in de pre-order in sets van 2, pittig

3 likes

:scream:

7 likes

Ik heb de video niet afgekeken maar dit vind ik wel heel stom van ze. Waarom niet gewoon per stuk verkopen.

Ik heb laatst voor het eerst een aantal vlogs van Noor gekeken en zij is wel zooo bezig met zichzelf en hoe ze in beeld komt. Ook dat ze zo ongenegeerd een soort selfie filmt als er mooi licht is. Of dan is ze in de beekse bergen met dr gezin en is ze alleen bezig met “kijk mijn outfit” “kijk mijn safarihoedje” ugh zou het geen dag met haar uithouden

19 likes

Thee drink je nooit alleen :crazy_face:

Ok, misschien toch wel… best vaak… maar ach, dit zijn gezelligheidsmokjes natuurlijk!!! Hilarisch!!

8 likes

Vind de mokken echt tegenvallen. Zie er het speciale niet aan af.

1 like

Ik snap trouwens ook niet waarom het een pre-order is als je in de video kan zien dat er al heel veel mokken gemaakt zijn?

Omdat er nog niet zoveel af zijn en ze alles tegelijk willen verzenden denk ik.