Kijken er mensen naar Gio? Het is mijn guilty “pleasure”. Maar wat is er mis met die Isha? Ze lijkt wel beetje sociaal gestoord… Ik zie ook nul passie en liefde tussen Gio en Isha, een beetje weird gewoon. En als die ouders er zijn of vrienden van Gio zie ik ook nul interactie en interesse van Isha met hun…
Oh wow ja. Dan ga je je zoontje niet zomaar even ophalen en wegbrengen voor een weekendje oid.
Ja inderdaad! Al heeft ze waarschijnlijk wel al een goede basisconditie. Alsnog vraagt hardlopen natuurlijk om de goede techniek. Misschien had ze ook beter een coach kunnen inschakelen zodat ze een betere balans tussen kracht en hardlopen had.
Sociaal gestoord klinkt wel erg onaardig, ik denk meer wat verlegen/niet gewend aan een vloggend vriendje?
Aan de camera is ze wel gewend, ze is model.
Zag ik Debbie nou in een ‘spelshow’ reclame? Ik weet alles (Uh ja zo heet het)
Zoiets dacht ik ook ja! Kon alleen niet herkennen of zij het was, maar leek er erg op
Ik ben volgens mij een beetje spuit 11, maar ik zit zo hard te lachen om de Kringloopkwartier van Bonnie samen met haar ouders. Wat een leuke aflevering.
Hm ja maar dat is nog wat anders dan vloggen natuurlijk, steeds een camera op je hoofd in het dagelijkse leven… Ik heb een paar video’s gezien en ik vind haar idd wat ongemakkelijk overkomen, maar zeker niet contact gestoord. Ze lijkt me wel lief. Lijkt me naar voor haar dat ze in de comments steeds vergeleken wordt met Juultje.
Heel onaardig hoor maar ik denk dus nog steeds dat heel die relatie fake is. Er lijkt 0 chemie te zijn tussen die twee, volgens mij is zij ook heel wat intelligenter en volwassener dan hij.
Dat van die ouders viel mij ook op inderdaad, dit was met Juultje toen veel meer, zij was echt onderdeel van het gezin, waarschijnlijk mede doordat hij toen nog thuis woonde maar dan nog vind ik zijn ouders wel altijd heel betrokken lijken en nu dan zo’n afstand. Vreemd.
Lief? Ik heb haar dus geen 1 keer echt oprecht lief zien doen… Ze heeft ook altijd commentaar, vrij negatief, als Gio iets tegen dr zegt over iets zeg maar… Ze lift hem niet echt op. en mij lijkt als je relatie hebt dat je elkaar dan soort van beter maakt of in ieder geval support… Maar ja goed, we zien maar een klein deel en ik geloof inderdaad dat ze misschien vooral verlegen is maar dan alsnog vind ik het vaag dat ze nooit echt positief doet tegenover Gio en familie etc.
Klopt, ik bedoel het misschien inderdaad onaardig maar niet gemeen… Meer dat ik het gewoon echt niet begrijp wat ze in elkaar zien…
Ik vind hem echt lijken op zo’n emo jongetje uit 2005 met die blonde kuif en dat tshirt haha
Dat vind ik een beetje lullig haha
Phil Lester (Amazing Phil) heeft een coming out video gemaakt.
Iemand de nieuwe vlog van Monica al gezien? Titel is “vriendschappen komen en gaan”
Ja dat ze het niet online zou gooien als ze ruzie met iemand zou hebben. Maar dat het voor haar logisch is dat mensen soms weer uit je leven verdwijnen en dat ze alleen nog maar eerlijke en gelijkwaardige vriendschappen wilt hebben.
Was wel te verwachten na Dan’s video.
Ze heeft zeker gelijk maar bij Monica lijkt het wel bovengemiddeld vaak te gebeuren.
Hoeft ook niet altijd aan de andere persoon te liggen he